خبرهای داغ:
هادی سیاسی بسیج گنبد:

دختران مواظبت کنند که دشمن با شعار آزادی ذهن او را درگیر واحساسی نکند

مهدی شاهرودیان گفت: دختران ایرانی اعتماد به جان فداهای خود در نیروهای مسلح را با جلادان خون ریز رجوی معاوضه نمی کنند
کد خبر: ۹۴۷۸۳۵۳
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

دختران مواظبت کنند که دشمن با شعار آزادی ذهن او را درگیر واحساسی نکند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مهدی شاهرودیان هادی سیاسی بسیج شهرستان گنبد در جلسه جهاد تبیین دانش آموزان خواهر گنبد گفت : حجاب از نظر لغوی مترادف پوشاندن ، پوشش ، حائل و مانع است. حجاب فقط پوشاندن مو و بدن نیست ولی توجه دشمن بر روی یک نکته از حیطه حجاب است. 

وی افزود : محدوده مبحث حجاب و عفت غیر از پوشش ، در رعایت تقوا در مقوله های نگاه ، استماع سخن و دل است. طبق آیات کتاب آسمانی قرآن اول به مرد دستور داده که به نامحرم نگاه نکن ثانیا به زنان هم فرموده که از نامحرم چشم بپوشید. فرق بین حفظ حجاب و عفت الهی بر ورودی قلب و افتادن پرده و قساوت شیطانی بر قلب انسان این است که بسیجی بیگناه که به شهادت رسیده را عده ای با لگد ، چاقو و بلوک می زنند و در مقابل آن بسیجی ما کتک می خورد و شکنجه می شود و نه به دین خود نه به امام خود در مقابل خواست آن ها جسارت نمی کند. دختران در این دامنه وسیع حجاب و عفاف آسمانی در دین مبین اسلام مواظبت کنند که دشمن با شعار آزادی ذهن او را درگیر واحساسی نکند.

شاهرودیان یادآور شد : اسلام به فرهنگ پوچ غرب حمله کرد و در این جام جهانی دیدید کسانی که از سراسر کشور ها غیر مسلمان آمده بودند اقرار کردند که با رعایت حدود اسلامی و جلوگیری از مصرف مشروبات الکلی زنان ما بین مسلمانان با اینکه از آنها نبودند آزادی و امنیتی داشتند که در کشور مثلا متمدن خود نداشتند.

هادی سیاسی بسیج گنبد در این جنگ تقابلی کفر و اسلام خاطرنشان کرد : در مقابل توهین هایی که فیلسوف های آلمانی و انگلیسی نظیر راسل ، نیچه ، پنهاور ، بناپارت و... به زنان دارند اسلامی قرار دارد که به فرمایش پیامبر اسلام [المراه سیده بیتها] زن را بزرگ خانه معرفی می کند . فیلسوفان ما مثل امام خمینی ره و امام خامنه ای مدظله العالی نبود زن های انسان ساز را در ملت ها سبب انحطاط و شکست می دانند که مردان الهام بخش و بزرگ باید از تربیت این زنان رشد پیداکنند.

وی عنوان کرد : آن وقت هم فکران فیلسوفان غربی که مقام شامخ زن را حتی برابر حیوانات و ام الفساد می دانند قصد دارند با شعار زندگی و آزادی دختران ما را به فساد و برهنگی بکشانند. 

شاهرودیان اظهار داشت: غیرت دختر ایرانی قبول نمی کند، دلقکی مثل رجوی که بهترین های این ملت را به طرز وحشتناکی به شهادت رسانده پرچم داری بکند و بخواهد آنها فریب بدهد.

هادی سیاسی بسیج گنبد در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است بدانند مرور سابقه جنایاتشان از اول انقلاب در فضای مجازی برای دختران ایرانی ترسناک است چه برسد بخواهند فکرش را بکنند بجای جان فداهای خود در نیروهای مسلح به آنها میتوانند اعتماد بکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها