برگزاری همایش ذاکران فاطمی در اسلامشهر

همایش بزرگ ذاکران و مداحان فاطمی(س) به مناسبت ایام فاطمیه در اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۳۹۸
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مداحان؛

به مناسبت ایام شهادت ام‌ابيها حضرت فاطمه زهرا(س) همايش بزرگ ذاکران‌ و مداحان اهل‌بيت با هدف ترويج فرهنگ فاطمی و سوگواری قشر مداحان و با حضور امام جمعه اسلامشهر، مسئولين استانی و شهرستانی برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور اساتید گرانقدری همچون آقایان حاج مرتضی طاهری و حاج جواد حیدری و یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور برگزار شد مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت حضرت زهرا(س) و خاندان عصمت و طهارت(ع) پرداخت و حاضران در مظلومیت آن بانوی فداکار راه ولایت اشک ماتم ریختند.

ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور درخصوص نقش حضرت زهرا سلام الله علیها در موضوع جهاد تبیین افزود: زندگی حضرت فاطمه (س) خود سراسر جهاد تبیین است که بایستی در این ایام به ابعاد مختلف زندگی آن بانوی دو عالم پرداخت چرا که ایشان اولین بانویی بود که برای دفاع از ولایت تا پای جان ایستاد و توانست فریضه  جهاد تبیین را عملی سازد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از برخی ذاکران و مداحان، از حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر به پاس 43 سال خدمت صادقانه قدردانی بعمل آمد.

 

ارسال نظرات