مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام در مسجد صاحب الامر(عج) هیرمند

استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام توسط جوانان و نوجوانان هیأت مذهبی قمر بنی‌هاشم(س) مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) در بلوار گل‌ها شهرستان هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۲۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، همزمان با ایام فاطمیه و سالروز عملیات عاشورائی کربلای ۴، مراسم معنوی شبی با شهدا، شامگاه روز یکشنبه، سوم دی‌ماه، با استقبال پیکر پاک و مطهر شهید گمنام، توسط هیأت مذهبی قمر بنی‌هاشم(س) با حضور عزاداران، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، ایثارگران و جوانان و نوجوانان، و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام‌جمعه در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) این شهرستان مرزی برگزار شد.

امام‌جمعه هیرمند ضمن تسلیت بمناسبت ایام شهادت جانسوز یگانه دخت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، با اشاره به اهمیت شأن و جایگاه شهدا، تصریح نمود: در روزگاری که دشمن کینه‌توز انقلاب تمام توان خود را در جهت مبارزه و حذف فرهنگ ایثار و شهادت به کار گرفته‌است، برپایی مجالسی باشکوه در شأن و جایگاه شهدا کمترین کاری است که می‌توان به پاس شجاعت ها و جانفشانیهای آنان انجام داد.

 پیکر مطهر شهید والامقام گمنام، صبح روز یکشنبه چهارم دی‌ماه ۱۴۰۱، پس از برگزاری مراسم وداع، به شهرستان نیمروز منتقل گردیده و روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه پس از تشییع در یکی از زیارتگاههای آن شهرستان در منزلگاه ابدی آرام خواهدگرفت.

 شرکت کنندگان در مراسم معنوی شبی با شهدا در پایان با حلقه زدن بر گرد پیکر مطهر این شهید سرافراز، به یاد تمامی شهدای گرانقدر به عزاداری و سوگواری پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار