خبرهای داغ:

یادواره شهید فرهنگی موسی الرضا سعدی در روستای ابرسج برگزار شد+ عکس

شاهرود_ یادواره شهید فرهنگی موسی الرضا سعدی همزمان با سوم دیماه سالروز شهادتش در روستای ابرسج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۶۷
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با سوم دیماه سالروز شهادت معلم شهید موسی الرضا سعدی، هفتمین یادواره این شهید با حضور خانواده شهدا، ریاست و معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام، فرماندهان حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی حوزه ایثار و جمعی از فرهنگیان و مسئولین در دبستان شهید سعدی روستای ابرسج برگزار شد.
سیدعلی هاشمی ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید سعدی افزود: باید گفت شجاع‌تر از شهدا و سخاوتمند‌تر از آنان مادران، پدران و همسران و من جمله فرزندان آنان هستند.
او تصریح کرد: مادران سخاوتمندی که با دستان خود گهواره کودکانشان را تکان می‌دادند پیکر پاره پاره فرزندانشان را به خاک سپردند و پدرانی که با دستان پینه بسته، فرزندان خود را برومند ساختند آنان را در راه معبودشان هدیه دادند و همسرانی که هنوز طنین صدای امیدبخش شوهران را در خانه احساس نکردند همسران خود را بدرقه‌ی میدان نبرد کردند.
قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، دکلمه و سرود دانش آموزان، مداحی کربلایی محمد عرب نجفی، سخنرانی حجت الاسلام حسین پور راوی سیره شهدا قم، اهدای جایزه ویژه شهید سعدی به فرمانده پایگاه شهید مطهری، تجلیل از رتبه‌های برتر قرآنی دبستان، تجلیل از خیر دبستان و پخش مستند بابا آب داد "زندگینامه شهید سعدی" برای دانش آموزان از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
این مراسم با همکاری پایگاه‌های عترت و شهید مطهری حوزه‌های بسیج خاواهران ریحانه الرسول (س) و بسیج مساجد و محلات حوزه کربلا برگزار شد.

یادواره شهید فرهنگی موسی الرضا سعدی در روستای ابرسج برگزار شد+ عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار