27 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در مومن آباد توزیع شد

همزمان با ایام فاطمیه 27 بسته حمایتی با یاری خیرین به همت کارگروه جهادی شهید کاظم عاملو بین خانواده های نیازمن در روستا مومن آباد در سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۷۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرارسیدن دهه دوم ایام فاطمیه و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ۲۷ بسته حمایتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد در سرخه تهیه و توزیع شد.

غیبی نژاد فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های مومنانه در طی برنامه ها و مناسبت های مختلف با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند در روستا با یاری خیرین در قالب توزیع بسته های معیشتی، گوشت، وجوه نقد و موارد دیگر انجام می گیرد.

او افزود: توزیع کمک های مومنانه بین خانواده کم برخوردار توسط گروه جهادی شهید کاظم عاملو این پایگاه مقاومت انجام گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: در راستای برگزاری یادواره شهدا در روستا، جایگاه یادواره شهدا توسط بسیجیان پایگاه آماده سازی شد.

غیبی نژاد بیان داشت: برگزاری دعای ندبه در روز جمعه با حضور پرشور جوانان و نوجوانان بسیجی و تدارکات صبحانه و بازی دوستانه بسیجیان پایگاه بعد از مراسم دعای ندبه به همت گروه جهادی پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار