شورای اقامه نماز شهرداری باقرشهر تشکیل شد

شهردار باقرشهر و رئیس شورای اقامه نماز شهرداری از تشکیل شورای اقامه نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز در میان کارکنان شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۸۵۵۷
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، دکتر قضاتلو با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های صورت گرفته طی جلسه ای، احکام اعضای شورای اقامه نماز شهرداری ابلاغ و اولین جلسه شورا برگزار شد که بدون شک تشکیل این شورا نقش به سزایی در نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در میان کارکنان شهرداری دارد.

وی ادامه داد: تلاش برای نهادینه کردن اقامه نماز در سازمان و جامعه از وظایف مهمی است که برعهده داریم و اقامه نماز اول وقت و به جماعت باید با قوت بیشتری در دستور کار این شورا باشد.

دکتر قضاتلو با تاکید بر اینکه همه‌ معاونت ها به توسعه فرهنگ نماز  نگاه جدی داشته باشند، گفت:ما وظیفه داریم ابتدا خودمان در این راه پیشگام باشیم و سپس برای دیگران و جامعه اهمیت نماز را پررنگ کنیم تا جایگاه این امر در کارکنان و خانواده‌هایشان قوی‌تر شود.

وی در ادامه گفت: ساماندهی امکانات موجود، بهسازی و تجهیز نمازخانه اماکن و بوستانها، تبیین جایگاه نماز جماعت و نقش بی بدیل آن در بهبود زندگی شخص از مواردی دیگری است که باید به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید فریضه نماز را نه صرفاً به عنوان یک تکلیف بلکه به عنوان یک امر فرهنگی و تربیتی مدنظر قرار دهیم، تصریح کرد: بازدیدهای مستمر از نمازخانه های شهرداری و رفع نیازهای این مراکز، ابلاغ بخشنامه ممنوعیت برگزاری جلسات در ساعت اذان ظهر به کلیه معاونت ها ، ادارات و واحدها، برگزاری جلسات شورای اقامه نماز هر دو ماه یکبار با حضور رئیس و اعضای شورا از دیگر مصوبات اولین جلسه شورای اقامه نماز بود.

درادامه اعضای شورای اقامه نماز به بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مطرح شده پرداختند.

گفتنی است در جلسه مذکور، جواد مغروری به عنوان دبیر شورای اقامه نماز شهرداری باقرشهر انتخاب و معرفی شد. محمد خندان معاونت اداری مالی،امیر محبی معاونت فرهنگی اجتماعی، علی وظیفه رئیس اداره حراست، نماینده بازرسی،میلاد سلگی رئیس اداره روابط عمومی، محمد دارابی رئیس اداره منابع انسانی، خانم حنیفه پور مسئول طرح و برنامه، خانم جلالوند، حاج آقا رجبی امام جماعت شهرداری از دیگر اعضای شورای اقامه نماز شهرداری باقرشهر هستند.

ارسال نظرات