مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

هدف اصلی جنگ شناختی و ترکیبی دشمن تغییر در نظام محاسبه است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از بر اثر تبلیغات گسترده بر روی ضعف ها، جای حق و باطل را باهم تغییر می دهد.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۱۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت حیدریه حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در همایش بصیرتی سیاسی طلاب و روحانیون که در حوزه علمیه مرحوم هراتی برگزار شد، اظهار کرد: شیطان بر جهل انسان سوار می شود و این بهترین مرکب برای سواری گرفتن است، بنابراین بر جهل جامعه سوار می شود، البته این جهل به معنای عدم علم نیست بلکه عدم عقلانیت است.

وی تصریح کرد: جهل اگر در جامعه ای نهادینه شود و به عنوان یک موضع اصلی باشد شیطان آن را راهبری می کند و این راهبرد اصلی شیطان است.

صاحبقرانی اضافه کرد: امروز شیطان با راهبری نظام سرمایه داری بر جهل انسان ها سوار شده و این بدان معناست که تمام مردم جهان کار می کنند برای یک درصد از مردم که متنعم از ثروت و سرمایه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: بر همین اساس جریان شناسی یهود و صهیونیست بسیار مهم است چرا که آنها معتقدند خودشان آدم هستند و ساختار نظام جهان را بر اساس مدل خودشان انجام می دهند، البته بخشی از فعالیت های خود را از موجودات ماورا الطبیعی بهره می برند.

وی افزود: تمدن غرب دقیقا سیستم نظام محاسبه مادی صرف را در جهان پیاده سازی می کند و لذا میدان جنگ ایران و غرب سر مسایل اقتصادی و هسته ای و علمی نیست بلکه بر سر مسایل نظام فکری است که نظام فکری غرب و آمریکا در حال فروپاشی است و امروز نقش طلبه ها مهم است که باید در خط مقدم مبارزه با نظام سلطه قرار بگیرند.

صاحبقرانی با اشاره به اینکه جنگ شناختی به معنای تغییر نظام محاسبه است که از بر اثر تبلیغات گسترده بر روی ضعف ها، جای حق و باطل را باهم تغییر می دهد، گفت: تنها رقیب تئوریک آمریکا و جهان غرب نه روسیه و نه چین است، البته اینها رقیب اقتصادی و نظامی هستند اما خلاء تئوری را فقط با ایران دارد، تنها کشوری که بر اساس مدل حکمرانی دینی طراحی شده، هر چند نقاط ضعف فراوان دارد.

خبرنگار: حلاج

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها