معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه "روایت پیشرفت ها" ضروری است/ اولین جلسه هیات اندیشه ورز بسیجیان نمونه استان برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج در عرصه "روایت پیشرفت ها" که مورد تاکید ریاست جمهوری در حوزه اطلاع رسانی است، تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۶۶
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، در جلسه فعالان اقشار مختلف بسیج شهرستان های تابعه که با هدف تشکیل هیأت اندیشه ورز بسیجیان نمونه استان در محل حوزه معاونت سیاسی برگزار شد، گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج، در حل بخشی از مشکلات جامعه نقش موثری دارند.

تمام برنامه ریزی های دشمنان محکوم به شکست است

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید بر لزوم حضور بسیجیان در تمامی صحنه ها و عرصه های اجرایی کشور و خصلت ویژه و بسیجی وار دولت آیت الله رئیسی بیان کرد: رئیس جمهور با سفر به دوردست ترین نقاط کشور و حضور در بین مردم به بررسی مسائل و مشکلات مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه می پردازد و بر خدمت رسانی دولتمردان به مردم تاکید دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، بسیج را نیروی کارآمد کشور برای ورود به همه میدان ها دانست و اظهار کرد: در حال حاضر که کشور در موقعیت حساسی قرار گرفته است، به حضور فعالانه و جدی نیروهای بسیجی همانند چهار دهه گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی نیاز دارد.

ولی پوری با بیان اینکه دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی بر علیه نظام و مردم از هیچ توطئه ای دریغ نمی کنند، افزود: آن ها هر چند وقت یک بار فتنه های آشکاری را به پا می کنند و این بار هم به بهانه فوت خانم مهسا امینی جامعه زنان که نیمی از جمعیت تاثیرگذار کشور هستند را نشانه گرفتند و جوانان ما را به خیابان ها کشاندند.

وی اذعان کرد: آن ها قصد دارند با این اقدامات، به اهداف شوم خود که صدمه زدن به امنیت حاکم بر کشور است دست پیدا کنند اما تمام برنامه ریزی ها و خیال پردازی های آنان محکوم به شکست است، زیرا به خوبی مشاهده کردید که قاطبه مردم در ناآرامی های اخیر با معترضین همراه نشدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: امروز، وظیفه ما به عنوان یک بسیجی این است که در مقابل این توطئه ها بایستیم و با انجام برنامه ریزی های منسجم و فعالیت های هدفمند و زیرپوستی برای همه اقشار مردم در رده ها و گروه های مختلف سنی، عملیات تخریب گر معاندان را خنثی و با پشتوانه مردمی، کشور را از شر دشمنان داخلی و خارجی حفظ کنیم.

در ادامه این نشست، بسیجیان حاضر در جلسه ضمن معرفی و اشاره به سوابق و زمینه فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود، دغدغه ها و طرح های اجرا شده در دوره های مختلف توسط پایگاه ها را عنوان کردند و به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص فضای حاکم بر جامعه، پدیده همنوایی در مدارس و بازدیدهای میدانی از برخی محله های حاشیه نشین پرداختند.

ضرورت برنامه ریزی برای انجام کارهای تشکیلاتی مؤثر، تولید محتوا در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای گروه های مختلف سنی و اجرای برنامه ها و اقدامات فرهنگی برای برقراری ارتباط عمیق با نسل جدید و نحوه تشکیل و فعالیت هیأت اندیشه ورز بسیجیان نمونه نیز موارد دیگری بودند که به آن ها اشاره شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها