مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان فنوج برگزار شد

مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ناحیه فنوج با حضور مردم ولایتمدار شهرستان و عاشقان شهدا در مسجد الغدیر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۷۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور فرماندار، مسئولین اداری شهرستان فنوج ، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فنوج و مردم ولایتمدار شهرستان و عاشقان شهدا در مسجد الغدیر این شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد سپاهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فنوج ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس سند گرانبهایی از فداکاری‌ها و خود گذشتگی شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی به معراج رفتند، خاطرنشان کرد: شهدا، رزمندگان و جانبازان بهترین سال های عمر خود را گذاشتند تا اسلام و انقلاب زنده بماند.

حجت الاسلام سپاهی در ادامه تصریح کرد: همزمان با شب شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) شهر فنوج شاهد لاله سرخی است که بعد از سال ها دوری در گمنامی به اینجا رسیده است.

وی همچنین اذعان کرد: شهدا ما را به تبعیت از ولایت فرامی‌خوانند و ما را سوگند می دهند که راهشان را ادامه دهیم و از ارزش‌های اسلامی تا پای جان پایداری کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فنوج گفت: این شهید باشهرت گمنام و از فرزندان روح الله است که با چند تکه استخوان آمده تا زنگ هوشیاری را برای ما به صدا دربیاورد و بگویدما از همه چیز خود گذشتیم تا اسلام و انقلاب پایدار بماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مومن و ولایتمدار شهرستان فنوج با حضور خود در مراسم وداع شهید گمنام ثابت کردند که از امروز برای این شهید پدر، مادر، خواهر و برادر هستند.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام روز سه شنبه ۶ دی ساعت ۹صبح از مقابل مسجد الغدیر تا کوهستان پارک شهرستان فنوج برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار