خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام چراغی:

یکی از حربه‌های دشمن کمرنگ جلوه دادن نقش و پیام شهدا است

همدان-مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه همدان گفت: یکی از حربه‌های دشمن کمرنگ جلوه دادن نقش و پیام شهدا است بنابراین مردم ما باید بیشتر درصحنه باشند و با جهاد تبیین به نقش و جایگاه با ابهت شهدا بپردازند.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۹۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام اسماعیل چراغی در مجتمع امام علی (ع) کوی آزادگان در مراسم وداع با پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: شهدا شمع و چراغ محفل ما هستند و ما باید با عمل به وصیتنامه‌های آنان باعث خشنودی شهدا شویم.

وی افزود: یاد و نام شهدا باید همواره در جامعه تداعی شود چراکه امنیت امروز کشور ما مدیون خون‌های به زمین ریخته این عزیزان است.

چراغی در این مراسم که به همت بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) برگزار شد، گفت: یکی از حربه‌های دشمن کمرنگ جلوه دادن نقش و پیام شهدا است بنابراین مردم ما باید بیشتر درصحنه باشند و با جهاد تبیین به نقش و جایگاه با ابهت شهدا بپردازند.

وی با اشاره به نقش زنان و مادران در جامعه خاطرنشان کرد: بانوان ما در این عرصه با حفظ حجاب و عفاف می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

در پایان مراسم پویشی اجرا شد که فرزندان دستان مادرشان را بوسیدند تا بگویند مادر در جامعه ایمانی جایگاه بسیار مهم و والایی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات