سردار عباسی:

نه دی ، ماه تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود

زنجان-فرمانده تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بابیان اینکه نه دی ، ماه تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود ،گفت: روز نهم دي ماه در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۶۶
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

نه دی ، ماه تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود

سردار محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار بسیج؛ ضمن گرامیداشت حماسه عظیم نه دی اظهار داشت : یوم الله ۹ دی، حماسه بزرگ و معناداری است که در برابر فتنه پیچیده و توطئه خطرناک و برنامه‌ریزی شده دشمنان به ظهور رسید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند.

وی تصریح کرد: امت مسلمان ایران در نه دی در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر خشم انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و ناامیدی را در قلب سران استکبار کاشتند .

وی ادامه داد : این ایام با حماسه نه دی و یادآوری وقایع و حوادث ناگوار آن روزها که با روشنفکری و آگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ولایت مطلقه فقیه خنثی گشت بر بیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است .

سردار عباسی در پایان گفت : نه دی حماسه عاشورایی بود بکپارچه ، حضور گستره مردم فقط برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، دفاع از ولایت فقیه ، دفاع از افکار و عقاید مطهر معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل عظیم الشان رضوان الله تعالی علیه بود .

 

ارسال نظرات