برگزاری نشست رابطین عفاف و حجاب دستگاههای اجرایی در سیستان و بلوچستان

نشست تخصصی رابطین عفاف و حجاب دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان در سالن جلسات اداره کل استاندارد استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۳۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست تخصصی رابطین عفاف و حجاب دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و الگوی فاطمی در جامعه امروزی،  در سالن جلسات اداره کل استاندارد استان برگزار شد.

محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: عفاف و حجاب به عنوان یک رکن مهم دینی سد محکمی برای حفاظت از نهاد خانواده در برابر انواع آسیب ها است و باید در جهت گسترش هر چه بیشتر این فرهنگ در جامعه تلاش کرد.

محسن اکبری افزود: گسترش عفاف و حجاب با اقدامات سلبی به هدف نخواهد رسید و تحقق اهداف در این بخش نیازمند فرهنگ سازی، گفتمان سازی و اعتماد سازی است.


وی تصریح کرد: عفاف و حجاب نقش مهم و انکار ناپذیری در تحکیم بنیان خانواده و سلامت جامعه دارد که به عنوان یک اصل باید از کودکی در خانواده به افراد آموزش داده شود.

این مسئول  با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب از ارزش های والای دین اسلام است، ادامه داد: یکی از کارکردهای مهم حجاب در حوزه اجتماعی است زیرا توجه به این مهم انسان از معاشرت‌های بی بند وبار محفوظ می‌دارد و بر تحکیم نظام خانواده افزوده و از انحلال کانون محکم زناشویی جلوگیری و امنیت اجتماعی را فراهم می‌کند.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سییستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت حجاب در این استان مرزی بر راه اندازی وزارت خانواده تاکید کرد.

ارسال نظرات