یادواره سومین سالگرد شهید سلیمانی در خدابنده برگزار شد

زنجان _ یادواره سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم و مسئولان در شهرستان خدابنده برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۶۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

یادواره سومین سالگرد شهید سلیمانی در خدابنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مسعود تقی لو با حضور حجت الاسلام ناصر، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، سرهنگ لطیفی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده و جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار روستای قینرجه برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ لطیفی، فرمانده سپاه ناحیه خدابنده، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری شهادت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت:اگر امروز نام شهداء در جامعه‏ی باقیست تنها به همت شما مردم و برگزاری یادواره‌های شهداء است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهید سلیمانی نمونه و الگوی کامل یک مجاهد فی سبیل الله بود و در طول عمر پربرکت خود، چه در دوران مبارزه با نظام ستم شاهی، دوران دفاع مقدس و پس از آن با حضور در عرصه‌های مختلف نقشی ماندگار در منطقه خاورمیانه به جای گذاشت.

حجت‌الاسلام ناصر، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان در ادامه عنوان کرد:اخلاص، سرباز ولایت، قدرت تدبیر و منطق استوار، مردم داری و عشق به مردم، شکست ناپذیر، حریت و آزادگی و تکلیف گرایی از ویژگی‌های این شهید والامقام است.

وی تاکید کرد:امروز اگر بخواهیم شهداء از ما راضی باشند باید عبادت و عبودیت را در جامعه زنده و احیاء کرد.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، خاطرنشان کرد:امروز با برگزاری مراسمات و یادواره شهدا می‌توان خاطرات، سختی و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا را به نسل جوان بازگو کرد چرا که یاد و خاطره شهداء برای بقای کشور و نظام مهم است.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان تصریح کرد:شهدا برای حفاظت از کشور و انقلاب از جان و مال و خانواده خود گذشتند و هیچگاه عقب نشینی نکردند و در مسیر ولایت با جان و دل مجاهدت کردند تا انقلاب و اسلام همیشه ماندگار بماند.

ارسال نظرات