مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام خبر داد؛

۸هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال جاری اجرا می شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از ایجاد ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۹۲۷۶
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از ایجاد ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری خبر داد
طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام از ایجاد ۸ هزار فرصت شغلی برای مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار اجرای این طرح بوده است.

وی افزود: سقف تسهیلات اشتغال برای هر مجریان خوداشتغالی تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان بوده و هم اکنون به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: از هشت هزار فرصت شغلی هدف گذاری شده تاکنون تعداد پنج هزار و ۸۰۰ طرح اجرا شده و اعتبار جذب شده برای این تعداد طرح ۳۸۰ میلیارد تومان بوده است.

طاهری با تشریح برنامه‌های دیگر این اداره کل در زمینه کارآفرینی و اشتغال، بیان کرد: کمیته امداد در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان برنامه‌های دیگری را همچون ارائه آموزش‌های مهارتی بهت مددجویان جویای کار، طراح راهبری شغلی و کمک گرفتن از کار آفرینان با تجربه در راستای اشتغال مددجویان و طرح هدایت شغلی مددجویان را در حال اجرا دارد.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه نخست سال جاری در راستای اشتغال آفرینی برای کارجویان، این اداره کل به ۴۹۰۰ نفر آموزش داده است.

این مقام مسئول با اشاره به این که هر سال بیش از۴۰ درصد طرح‌های اشتغالزایی استان توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های شورای اشتغال استان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام چند سالی است که به عنوان برترین دستگاه استان در راستای اشتغال آفرینی معرفی می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به کارآفرینی برای نیازمندان از طریق کارفرمایان اشاره کرد و گفت: تسهیلات کارفرمایی به ازای بکارگیری هر نفر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان بوده و تاکنون از این طریق برای ۹۰۰ نفر مددجو شغل ایجاد شده است.

ارسال نظرات