ارجونی:

مداحان پرچمداران تعظیم شعائر اسلامی هستند

مسئول سازمان بسیج مداحان، گفت: نقش مداحان پرورش نیروهای مومن در جهاد تبیین و استفاده از نوحه با محتوای مناسب است.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۴۲
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

مداحان پرچمداران تعظیم شعائر اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست جهادتبیین ویژه مداحان و مدیران هیآت مذهبی با حضور مسئول سازمان بسیج مداحان وهیئت مذهبی کشور ،هم زمان با پایان ایام فاطمیه و دهه بصیرت و در آستانه شهادت سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون شهید عالی زاهدان برگزارشد.

یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله)درباره اشاعه و ترویج تفکر وفرهنگ بسیج گفت: آنچه در دنیای امروز حائز اهمیت است موضوع ارتباط است و هر کس فضای مجازی را در اختیار دارد، به راحتی فکر و ذهن وایده و برنامه هایش را می تواندبر دیگران به راحتی تحمیل کند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۴۳ سال دوام واستمرار خود را مدیون رهبرانی بصیر و آگاه و ملتی خردمند است، تصریح کرد: روزگاری به دست استعمارگران روس و انگلیس، ایران به دوقسمت شمال و جنوب و تفرجگاه آنها شده بود و آنها با ایجاد توطئه بین مسلمانان بیش از پیش در جهت منافع خود بهره برداری می کردند.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور تصریح کرد: امروز دشمن بیشتر از گذشته متوجه شده است که با جنگ سخت نمی تواند به اهداف خبیث خود علیه این نظام مقدس دست یابد و به همین دلیل به جنگ ترکیبی متوسل شده است.

یوسف ارجونی، با بیان اینکه استکبار جهانی در برنامه اشغالگری خود، تسلط بر افغانستان، سوریه و عراق را داشت، افزود: خوشبختانه با اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها برایران بلکه به برکت وجودی این نظام مقدس، برنامه های استعماری آن در دیگر مناطق غرب آسیا هم کم رنگ وناکام مانده است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی تمام اباطیل جهان، علیه جمهوری اسلامی ایران، گرد هم آمدند و کمترین هدف آنها این بود که تا مدتها نظام را گرفتار جنگ ترکیبی در موضوعات؛ اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی و....کنند که الحمدالله، با تدابیر رهبر فرزانه و آگاه و مردم بصیر و پشتبان ولایت،نقشه های شوم آنها خنثی شد.

یوسف ارجونی با تاکید این مطلب که دشمن تمام تلاش خود را در جهت ترویج یاس وناامیدی در بین مردم بکار برده است، اذعان داشت: قطار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سرعت در حال حرکت است ممکن است کند شود ولی متوقف نخواهد شد.چرا که ملت و رهبری بزرگ و همچنین دشمنی بزرگ دارد .


وی با اشاره به این سخن شهید سلیمانی که " در تهدیدها فرصت هایی نهفته است که شاید در خود فرصت نتوان آن را دید"گفت: در هر حوزه ای که دشمن ما را تحریم کرده است ما رشد و نمو پیدا کردیم.

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور با بیان این حدیث امام صادق (ع ):" خدا رحمت کند ،کسی که امر ما را احیاء کند." تصریح کرد: شما مداحان پرچمداران تعظیم شعائر اسلامی هستید، برای اشاعه و ترویج جهاد تبیین، ابتدا باید این جهاد را از خود و خانواده شروع کرد و اگر در این حوزه جواب گرفتیم قطعا در ترویج به نهادها وارگان های دیگر نیز موفق خواهیم بود.

وی اظهار داشت: مداحی هنر است، نقش مداحان پرورش نیروهای مومن در جهادتبیین و همچنین استفاده وکاربرد شعر ونوحه با محتوا و مضمون مناسب است.

گفتنی است ؛ در انتهای این مراسم از مسئول هیئت اندیشه ورز، مداحان پیشکسوت و جوان ترین مسئول گروه جهادی سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان، به رسم یادبود تقدیر و تشکر شد.

 

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات