خبرهای داغ:
گردان فاتحین حضرت علی اکبر (علیه السلام) برگزار کرد:

برنامه های آموزش ویژه تیر اندازی برای بسیجیان گردان فاتحین

به منظور بالا بردن توان رزمی برنامه های آموزش ویژه تیر اندازی برای رزمندگان و بسیجیان گردان فاتحین با حضور اساتید مجرب و کارآزموده بسیجیان و پایوران این گردان در محل لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۹۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به منظور بالا بردن توان رزمی برنامه های آموزش ویژه تیر اندازی برای رزمندگان و بسیجیان گردان فاتحین با حضور اساتید مجرب و کارآزموده بسیجیان و پایوران این گردان در محل لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.

فرمانده گردان دوم فاتحین دررابطه با این برنامه گفت: در این برنامه که با حضور بسیجیان تک تیرانداز در موقعیت لشکرعملیاتی 14امام حسین(علیه السلام)  برگزار شد، درابتدا تمرینات خشک وبعد تیراندازی در فواصل مختلف با انواع سلاحها باحضور مربیان مجرب درلشکر ۱۴امام حسین (علیه السلام ) اجراشد.

این فرمانده در ادامه افزود: تبادل تجارب و دیدن بعضی از تاکتیکها در چنین تمریناتی میتواند در افزایش آمادگی و توان رزم این یگان بسیار موثر باشد از سوی دیگر شاهد بودیم که در این تمرینات نیروها از چابکی و چالاکی بالایی برخوردار بودند.

این فرمانده درپایان افزود: گردان دوم فاتحین دارای تیراندازانی با مهارت بالا و آماده جهت مقابله تهدیدات دشمن بخصوص استکبارجهانی ورژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی دارا می باشد و در واقع آمادگی این سربازان جان برکف، خواب را از چشم دشمنان اسلام ربوده است ما هم برای پاسخگویی قاطع در برابر تهدید دشمن، لحظه ای درنگ نمی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها