پیام به مناسبت حماسه 9 دی؛

بصیرت مردم فتنه ها را نقش برآب می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با صدور پیامی گفت: فتنه 88 با رهبری مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم مومن ایران اسلامی نقش بر آب شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۰۰
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام حجت الاسلام علیپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل  به مناسبت سالروز حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند در آیه ۸ سوره صف می فرمایند(میخواهند نور خدا را با دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید).

 دشمنان انقلاب اسلامی ایران از هر راهی وارد می شوند تا بخواهند نور خدا را که اسلام ناب است از جامعه اسلامی ما خارج کنند؛ اما زهی خیال باطل، خداوند اراده کرده که به وسیله مردان وزنان باهوش وبصیر این نور که اسلام است گسترش پیدا کند.

بله در سال ۸۸ دشمنان و استکبار جهانی به همراه منافقان داخلی نقشه ها برای ایران اسلامی کشیدند که با رهبری مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم مومن ایران اسلامی فتنه آنها نقش بر آب شد و در ۹دی با حضور میلیونی خود به جهانیان فهماندند تا زمانی که حامی ولایت باشند و بصیر و آگاه ، استکبار و منافقین کاری نمی توانند انجام دهند.

 امروز هم همین است مردم ایران اسلامی متوجه شدند که اغتشاشات اخیر هم از جنس فتنه است و با حمایت از ولایت باهوشیاری و بصیرت این بار هم استکبار و فتنه گران را تحقیر کردند.

۹دی سالروز میثاق و پیمان مجدد مردم با ولایت را گرامی می داریم و از خداوند به خاطر نعمت ولایت سپاسگذاریم.

ارسال نظرات