اعلام برنامه های جامعه کارگری و کارفرمایی در سومین سالگرد سردار جان فدا شهید سلیمانی

در آستانه فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت مظلومانه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران با وفای آنها، سرهنگ ممی خانی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ در نشست خبری برنامه های این سازمان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۴۰
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش مرکز فرهنگی هنری ایران کار، سرهنگ قاسم ممی خانی گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ با تشکیل ستاد برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی و یارانشان، برنامه های متنوعی را در زمینه های فرهنگی، بصیرتی، انسجام بخشی، تربیت بدنی و… برگزار می کند.

او از اجرای برنامه شاخصی با حضور جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی خبر داد و گفت:

در روز ۱۲ دی ماه در حرم مطهر امام راحل (ره) با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و جمعی از کارفرمایان و کارگران صنعت، همراه با حضور مهمانان ویژه و جمعی از خانواده شهدای والامقام مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت جامعه کارگری با حضور معنوی پیکرهای مطهر ۱۸ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

او افزود: این برنامه شاخص از مهم ترین برنامه اجتماع بزرگ جامعه کارگری و کار فرمایی بوده که با مشارکت و همکاری بسیج کارگری کشور، اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان تهران، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران و مرکز بسیج بنیاد مستضعفان کشور برگزار خواهد شد.

ممی خانی با بیان این مطلب که در این اجتماع باشکوه، جامعه کارگری و کارفرمایی ۱۵ هزار از بسته های ارزاق کمک مومنانه و بسته های بهداشتی و دارویی و ۳۰ سری جهیزیه در حاشیه این تجمع بزرگ جامعه کارگری در سومین سالگرد شهید سلیمانی برای خانواده کم برخوردار تهیه و ارسال خواهد کرد، افزود: جامعه کارگری تهران بزرگ ضمن مشارکت در طرح بزرگ رزمایش مهر فاطمی۲ (حیدریون تولید) با یاد شهدا مدافع حرم و امنیت ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای عزیز اعلام می دارند که تا پای جان در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نکرده و با تمام توان ادامه دهنده آرمان های والای شهدا در خط مقدم صنایع کشور با اقدامات امیدبخش و ارزشمند خواهند بود.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ تصریح کرد: علاوه بر این سومین دوره مسابقه دومیدانی یادبود شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و شهدای جبهه مقاومت با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولین ورزشی و لشگری از تهران بزرگ و مشارکت ورزشکاران جامعه کارگری و عموم مردم در روز جمعه ۹ دی ماه به میزبانی گروه خودروسازی سایپا برگزار خواهد شد.

او افزود: برنامه های فرهنگی و بصیرتی متعددی در کارخانجات و شرکت های تابعه از هفته دوم دی ماه به صورت گسترده در راستای زنده نگاه داشتن و گرامیداشت سرادر جان فدا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات