مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

علما در زمان خطر باید در میدان حاضر باشند

تبریزـ مشاور استاندار در امور روحانیون ،با اشاره به نقش علما و روحانیت به عنوان وارثان انبیا در جامعه گفت: امنیّت که مهم ترین نعمت خداوند بر بشر است بدون عالم، علما و معنویت در جامعه امکان پذیر نیست و وقتی هویت نظام در خطر است علما باید در میدان حاضر باشند.
کد خبر: ۹۴۷۹۴۵۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در نخستین یادواره شهدای روحانی  آذرشهر و آئین گرامیداشت سالروز شهادت شهید بصیرت و ولایت حسین غفاری، با اشاره به مبارزات این عالم نستوه افزود: جمله معروف این شهید مبارز «دشمنِ خمینی کافر است» نشانگر اوج ولایتمداری ایشان است
وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه را رمز پایداری نظام وانقلاب دانست.

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: دشمن از عاطفی بودن ملت ایران سوء استفاده کرد و با طراحی سوژه ای چند بعدی که یک بعد آن جنسیتی و دیگری نژادی و قبیله ای و ... با یک جنگ ترکیبی وارد عمل شد.  

علما در زمان خطر بایذ در میدان حاضر باشند

خلیل شریفی؛ فرمانده سپاه آذرشهر نیز در این آیین التزام به ولایت فقیه را به عنوان یک از ویژگی های شاخص مردم آذرشهر عنوان و بصیرت آن ها را در حوادث اخیر تحسین کرد.

علما در زمان خطر بایذ در میدان حاضر باشند

این مراسم همزمان با سالروز شهادت شهید بصیرت و ولایت آیت الله شیخ حسین غفاری با حضور  شهدا، مسئولان ادارات و نهادها، پیشکسوتان دفاع مقدس، روحانیون، طلاب و مردم  در مسجد عبدالله شهید آذرشهر برگزار و در آن از خانواده شهدای روحانی تجلیل شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار