جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان:

نهم دی ماه نماد بصیرت و آگاهی مردم در برابر فتنه های عظیم استکبار ستیزی

حجت الاسلام طیبی فرگفت: نهم دی ماه ملت ایران اسلامی بصیرت، آگاهی و هوشیاری خودش را در برابر فتنه‌های عظیم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۰۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی ماه و گرامیداشت فرارسیدن ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع شهرستان زاهدان با حضور مسئولان، آحاد مرد شیعه و سنی برگزار شد، از شهید حاج قاسم  سلیمانی به عنوان فرمانده جبهه مقاومت اسلامی در جهان نام برد و گفت: همه مردم در جهان  از این شهید به عنوان کسی که در مقابل ایادی استکبار ایستادگی و در نهایت جان مبارک خودشان را در این راه نثار کرد می شناسند.

وی با اشاره به این مطلب که نهم دی ماه روزی که حادثه بزرگی در کشور ما اتفاق افتاد به عنوان یوم الله از آن نام برده می شود و ملت بزرگوار ایران بصیرت، آگاهی و هوشیاری خودش را به رخ دنیا کشید، انقلاب اسلامی به عنوان یک زلزله سیاسی در دنیایی که سخن از اسلام گفتن سخت بود به وجود آمد دانست و افزود: نهم دی ماه ملت ایران اسلامی بصیرت، آگاهی و هوشیاری خودش را در برابر فتنه‌های عظیم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به نمایش گذاشت.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه  پاسداران ادامه داد: از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک زلزله سیاسی در دنیایی که حرف زدن از اسلام کاری دشوار بود یاد می‌شود و در آن برهه توانست نام اسلام را در جهان بلند کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی تمام نقشه‌های استکبار جهانی و در راس آن رژیم منحوس صهیونیستی که تلاش داشتند نامی از اسلام در جهان نباشد را نقش بر آب کرد و این انقلاب اسلامی با پیروزی خود توانست دنیا را که در حالت رکود قرار داشت را به حرکت در بیاورد و به واقع یک زلزله سیاسی رخ داد.

 حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر تشریح کرد: دشمنان ایران اسلامی نمی‌خواستند که انقلاب آنان تبدیل به یک درخت تنومند شود بنابراین از هر راهی که توانستند و در اختیار داشتند سعی کردند ریشه انقلاب را بزنند که به حول قوه الهی هیچ‌گاه به اهداف شوم خودشان نرسیدند و این انقلاب هر روز قدرتمند تر از دیروز شد.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: وقتی سخن از فتنه و فتنه گر مطرح می شود منظورمان آن انسان هایی که با احساسات گاهی ندانسته، جاهلانه به دنبال یک حرکت و یک سری خواص راه می افتند منظورم آنها نیستند، بعضی از انسان ها گاهی متوجه نیستند اشتباهی را انجام میدهند و بعد به اشتباه خود پی می برند و سریعا از دریا که بیرون پریده اند به دریا برای حیات استمرار خودشان برمی گردند.

وی افزود:  دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب با فتنه‌هایی همچون فتنه بنی صدر، فتنه‌های منافقان که بیش‌از ۱۷ هزار شهید ترور در کارنامه ننگین آنان بود و با فتنه خلق مسلمان سعی در نابودی انقلاب نوپای ما کردند که به اهداف پلید خودشان دست نیافتند.

به گفته جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، از ابتدای پیروزی انقلاب فتنه‌های عظیمی در کشور رخ داد تا این انقلاب و نظام را از بین ببرند اما با هدایتگری‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری ملت ایران موفق نشدند که نقشه‌های شوم خودشان را عملی سازند.


وی بیان کرد: فتنه ۸۸ را یکی از فتنه‌های سخت در چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: افراد غرب زده این فتنه را به راه انداختند و تلاش کردند این فتنه را به اتتخابات ربط دهند.

طیبی فر تقلب را رمز عملیات فتنه ۸۸ عنوان کرد و گفت: از چند ماه قبل از فتنه در حال تدارک بودند و برای لیدرهای خود دوره های آموزشی براندازی در خارج از کشور برگزار کردند.

وی افزود: براندازان بعد از انتخابات با طرح موضوع تقلب در انتخابات سعی کردند جو کشور را مخدوش کرده و فتنه را به راه اندازند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ملت ایران در نهم دی با بصیرت و آگاهی خودشان بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند.

ارسال نظرات