مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛

همراهی مردم با خدمات مسیولین راهبرد عبور از گردنه های سخت است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت :همراهی مردم با خدمات مسیولین راهبرد عبور از گردنه های سخت است
کد خبر: ۹۴۷۹۷۳۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه خدمت مسئولان و همراهی مردم راهبرد عبور از گردنه‌های سخت است، گفت: ایران اسلامی به اذعان اتاق‌های فکر اندیشمندان و سیاستمداران غربی در چند قدمی تشکیل امپراطوری جهانی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علی محمدی روز جمعه در اجتماع مردم ایلام به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ترس و واهمه غربی‌ها با ایجاد هجمه، آشوب، تهدید و تحریم بر علیه ایران اسلامی، ناشی از همین اقتدار و جهانی شدن جایگاه انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه مردم ایران از همان سال ۵۷ تاکنون مورد آزمون‌های مختلفی قرار گرفته است، افزود: ایران اسلامی همچنان درگیر آزمون‌ها است و دفاع مقدس، جنگ‌های نابرابر و ترکیبی در فتنه‌های ۸۸ و ۱۴۰۱ از جمله این آزمون‌های سخت و شدید بود که باز هم مردم ایران سربلند از این فتنه‌ها بیرون آمدند.
حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی یادآور شد: به گفته خود سیاستمداران غربی، ایران اسلامی در چندقدمی امپراطوری قدرت جهانی است و در مقابل صعود مقتدرانه انقلاب اسلامی، آمریکا در وضعیت سقوط و افول قرار دارد و تمام تلاش این کشور جلوگیری از رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی است.
وی تاکید کرد: هرچند آمریکا و سردمداران جهان سلطه در برابر ایران هیچکاری نمی‌کنند، اما با توطئه‌های خود مشکلات سنگین و موانعی بر سر راه رشد ایران به ویژه در دولت سیزدهم ایجاد کردند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) اضافه کرد: با وجود این هجمه‌های سنگین، ایران مقتدر در ماه‌های اخیر به موفقیت‌های زیادی دست یافت که از جمله این دستاورد‌ها می‌توان به دست یابی به ژن درمانی سرطان خون، پرتاب موشک ماهواره بر قائم، احداث پالایشگاه فرا سرزمینی، ساخت تلسکوپ قوی تمام ایرانی و افزایش توان تولید برق اشاره کرد.
حجت الاسلام علی محمدی با بیان اینکه دشمن در حال تلاش برای متوقف سازی اقتدار ایران اسلامی است، افزود: مسوولان و خانواده‌ها باید نوجوانان و جوانان را از دسایس و هجمه‌های مسموم دشمنان آگاه سازند تا ناخواسته و از روی نااگاهی در دام همراهی با دشمن نیفتند.
سخنران ویژه آیین گرامیداشت نهم دی ماه در ایلام یادآور شد: دشمن در آشوب‌های اخیر با اعمال تحریم‌های شدید، ایجاد هجمه و فشار‌های حقوق بشری جهانی، تصویب قطعنامه‌های ضدبشری، تلاش برای انزوای انقلاب اسلامی و شکل دهی به افکار عمومی جهان علیه ایران به مقابله با جمهوری اسلامی پرداختند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: دشمن با دامن زدن به اغتشاشات، سعی در کاهش سرمایه گذاری خارجی، تلاش برای افزایش بیکاری و تورم و در نتیجه تشدید نارضایتی‌های اقتصادی و معیشتی، وارد کردن خسارت به اموال عمومی، کاهش گردشگران و افت صنعت گردشگری، ۲ قطبی سازی در کشور فرهنگی و هویتی و قومیتی، قبح زدایی از ارزش‌ها و ضدارزش ها، حرمت شکنی دینی و ملی و ترویج خشونت به جای مطالبه گری در کشور داشتند.
وی با بیان اینکه دشمن در این برهه هم به خواسته‌های شوم خود نرسید، یادآور شد: در این مقطع حساس باید مسوولان پاسخگو و مطالبه گر مردم باشند و مردم نیز باید با مسوولان همکاری و همراهی کنند تا با وحدت و همدلی در برابر هجمه‌های سنگین استکبار مقابله و همچون گذشته از گردنه‌های سخت عبور کنیم.

ارسال نظرات