سرهنگ علی امیری در مراسم نهم دی ماه ؛

سکوت و بی بصیرتی بعضی از خواص در فتنه ها بلندگوی دشمن شد.

صبح امروز نهم دی ماه روز بصیرت در امامزاده سید محمد علیه سلام شهرستان بردسیر قبل از خطبه های نماز جمعه مراسم بزرگداشت این روز با حضور امام جمعه و مسئولین و مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۵۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان مراسم بزرگداشت نهم دی روز بصیرت با حضور مردم و‌مسئولین شهرستان بردسیر در حرم امامزاده سید محمد علیه السلام برگزار شد. 
در این مراسم سرهنگ علی امیری فرمانده ناحیه‌مقاومت بسیج سپاه شهرستان بردسیر به عنوان سخنران به تبیین گروه های مختلف دخیل در فتنه سال ۸۸ پرداخت.

وی افزود: همه ی این گروه ها از منافقان و دشمنان خارجی تا برخی احزاب و رسانه های غربی و سلبریتی ها با رمز واحد تقلب در انتخابات طرح براندازی نظام را برنامه ریزی کردند که البته با عنایت خداوند ، هدایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم نقشه هایشان نقش برآب شد.

سرهنگ امیری سکوت برخی خواص و بلندگوی دشمن شدن برخی دیگر را از جمله عوامل دامن زدن به فتنه ها برشمرد که چه در زمان امام حسین علیه سلام  و چه در حال حاضر عملکرد خواص بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: اغتشاشات اخیر نظیر همان فتنه ۸۸ است البته نقش رسانه ها در این اغتشاشات چشمگیرتر است و البته هر فتنه ای این برکت را دارد که مدعیان بی بصیرت را مشخص می کند و چهره واقعی خواص دیده می شود.

فرمانده سپاه بردسیر تصریح کرد: دشمنان در این جنگ ترکیبی اصل نظام که ولایت فقیه است راهدف گرفته اند زیرا نقش موثر ایشان را در هم افزایی منطقه و وحدت بین شیعه و سنی فهمیده اند.

وی در پایان گفت: استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی با علم به نقش نظام در انتقال قدرت از غرب به شرق طرح براندازی و ضربه زدن به ولایت فقیه را با تمام توان دنبال می کنند زیرا از تشکیل جبهه مقاومت به هدایت مقام معظم رهبری و مجاهدت های سرباز ولایت به هراس افتاده اند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار