در آستانه گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی؛

آئین تجلیل از عوامل اجرایی و بازیگران تئاتر (در سوگ عدل) در دفتر امام جمعه شهرستان تیران وکرون برگزار شد

در آستانه گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی؛ آئین تجلیل از عوامل اجرایی و بازیگران تئاتر (در سوگ عدل) در دفتر امام جمعه شهرستان تیران وکرون برگزار شد
کد خبر: ۹۴۷۹۹۸۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کانون بسیج هنرمندان اصفهان در این مراسم حجت السلام والمسلمین رشیدیان امام جمعه پیرامون ویژگی ها و اثرات هنر در جامعه امروز و چگونگی نقش هنر در کالبد انسانی مطالبی را بیان داشتند.
دکتر محمدی کیا فرماندار شهرستان با بیان اینکه اقدامات هنرمندانه است که از دل برمی خیزد ونهایتا بر دل می نشیند و تاثیر آن قطعا در نسل جوان و نوجوان ما قابل مشاهده است اظهار داشت تئاتر اخیر کانون بسیج هنرمندان و یا نمایشگاه یاس کبود از فعالیت های در خور ستایش می باشد.
رازی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تقدیر از فعالیت های کانون و انجمن نمایش افزودند: امروزه برای بحث تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور، ما نیازمند به الگوگیری از زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام)  هستیم و نقش هنر وهنرمندان در اینجا خود را به خوبی نشان می دهد و شما فعالان عرصه هنر قدر خودتان را بدانید و با اجرای تئاتر در سوگ عدل کار بزرگی را انجام داده اید.
شایان ذکر است در پایان این مراسم تجلیل از هنرمندان با همکاری و مساعدت مرکز نیکوکاری ترنم مهر رضوی و خانواده شهید حمید رضا دادخواه، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به هنرمندان، یاد و خاطره شهید را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار