به مناسبت گرامیداشت 9 دی ؛

بازدید سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان از میزخدمت مسئولان دهلرانی بمناسبت ۹ دی

به مناسبت گرامیداشت 9 دی سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان درجمع مردم ومسئولین شهرستان دهلران از میزخدمت مسئولان دهلرانی بمناسبت ۹ دی
کد خبر: ۹۴۷۹۹۸۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷



به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار شاکرمی در بازدید از میز خدمت مسئولان دهلرانی با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و ولایت مداری از آنهادر برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی به امورات آنان صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

صادقی فرماندار ویژه دهلران به اتفاق معاونین و مدیران ادارات این شهرستان بمناسبت ۹ دی با میز خدمت به خدمت مردم رفتند و پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم بودند.

دکتر صادقی هم ۹ دی را روز بصیرت و پیوند امت و ولایت ذکر کرد و گفت: مردم دهلران همانند دفاع مقدس با همدلی در دفاع از نظام در عرصه هستند.
وی میز خدمت را دیدار بی واسطه و چهره به چهره مردم برای گره گشایی از مشکلات مردم ذکر کرد و افزود:مسئولان به تاسی از ریاست محترم جمهوری و دولت باید در میان مردم باشند و با کار جهادی در رفع مشکلات مردم همت مضاعف کنند.
فرماندار ویژه دهلران از برگزاری میز خدمت در این شهرستان به مناسبت‌های مختلف خبرداد و گفت:امروز نیز در نهم دی ماه و گرامیداشت این یوم الله مسئولان با میز خدمت به خدمت مردم آمده اند و فلسفه وجودی مسئولان خادمی و نوکری مردم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار