حجت الاسلام موحد:

مکتب حاج قاسم تمدن ساز است

ساری- کارشناس مذهبی گفت: مکتب حاج قاسم یک نماد، فرهنگ و حتی یک تمدن برای ایندگان است که چگونه باید در برابر دنیای مستکبران ایستاد.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۰۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

مکتب حاج قاسم تمدن ساز است /

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام محمد جواد موحد در نشست بصیرتی در سپاه کربلا با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، گفت:  مردم بر علیه فتنه ۸۸ قیام کردند و ۹ دی روز بصیرت نامیده شد.

این کارشناس مذهبی به سالروز شهادت حاج قاسم هم در ۱۳ دی ماه اشاره و خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم  یک نماد، فرهنگ و حتی یک تمدن برای ایندگان است که چگونه باید  در برابر دنیای مستکبران ایستاد.

حجت الاسلام موحد در ادامه به فاطمیه هم اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) دو وصیت نامه دارد که یک وصیت نامه مکتوب به خط حضرت ان هم یک صفحه است، و یک وصیت نیز شفاهی وجود دارد.

وی با بیان اینکه وصیت شفاهی حضرت زهرا (س) به  امام علی (ع) موجود است، گفت: بخش اول وصیت نامه حضرت فاطمه (س) عقیدتی است و حضرت به معاد و قیامت وعالم قبر و آخرت اشاره می‌کنند.

حجت الاسلام موحد در ادامه به بخش دوم وصیت نامه حضرت زهرا (س) که اموال حضرت است، اشاره کرد و افزود: جنبه سیاسی وصیت نامه حضرت زهرا (س) ان است که هیچ کس از در مراسم شهادت من نباشد بجز پنج زن از میان ۶۰ هزار زن مسلمان در آن دوران و در میان ۶۰ هزار مرد مسلمان در مدینه هم بجز  ۹ نفر مرد بیشتر نباشند.

وی در ادامه به خطبه غدیر هم اشاره کرد و گفت: پیامبر(ص) در خطبه غدیر به ظهور منجی آخر الزمان اشاره شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار