خبرهای داغ:
در شب شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا(سلام الله علیها) مراسم میزبانی از شهید گمنام دوران دفاع مقدس توسط شورای اداری با حضور رؤسا و مدیران شهرستان در فرمانداری، رزمندگان و بسیجیان گردان 108 امام حسین (علیه السلام) در شهرستان برخوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۱۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، در شب شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا(سلام الله علیها) مراسم میزبانی از شهید گمنام دوران دفاع مقدس توسط شورای اداری با حضور رؤسا و مدیران شهرستان در فرمانداری، رزمندگان و بسیجیان گردان 108 امام حسین (علیه السلام) در شهرستان برخوار برگزار شد.

فرمانده گردان108 امام حسین برخوار گفت : در این محفل نورانی که پایوران و برخی بسیجیان این گردان افتخار خادمی این شهید بزرگوار را داشتند مورد استقبال رؤسا و مدیران شهرستان در شورای اداری در فرمانداری قرار گرفتند.

این فرمانده گردان افزود: در این مراسم که فرماندار محترم و سایر مدیران و همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز حضور داشتند جانباز سرافراز حاج علی شاه نظری به ذکر خاطرات و روایتگری از دوران دفاع مقدس پرداخته و مداحان اهلبیت به مداحی و ذکر مصیبت بی بی دوعالم حضرت زهرا(سلام الله علیها) پرداختند.

جانباز سرافراز حاج علی شاه نظری در بیانات خود به خاطرات عملیات کربلای 6 که در سومار انجام شد پرداخت و ضمن بیان خاطراتی از آن عملیات گفت: امروز ما رزمندگان و جانبازان و به مراتب رهبری عزیز و گرانقدرمان با دیدن سختی ها و مشکلات مردم عزیز و مومن کشور ناراحت و آزرده خاطر میشویم و امیدواریم این دولت با همت و تلاش بی وقفه خود مشکلات این مردم عزیز را مرتفع نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها