امام جمعه موقت مشهد در یادواره شهدای پسکلوت گناباد:

حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی، ترفندهای دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه موقت مشهد گفت: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و از جمله حماسه نهم دی، دشمنان را در نیل به اهداف پلیدشان ناکام گذاشت.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۳۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد در یادواره شهدای پسکلوت شهرستان گناباد اظهارکرد: دشمنان و ایادی سرسپرده داخلی و خارجی آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند ولی شرکت باشکوه مردم مومن و ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در همه صحنه‌ها یکی بعد از دیگری نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشت.

وی گفت: در اغتشاشات و فتنه اخیر هم دشمنان سعی می‌کردند که کشور ما را به سه قسمت تقسیم و در هر یک از آن‌ها آشوب به‌پا کنند ولی به اهداف خصمانه خود دست نیافتند.

امام جمعه موقت مشهدگفت: استکبار جهانی و دشمنان به سرکردگی آمریکا هیچ زمان دست از توطئه علیه کشور ما برنمی‌دارند و باید همواره با حفظ بصیرت دینی و انقلابی و حضور گسترده در صحنه، معاندان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت.

حجت الاسلام فرزانه یادآور شد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، کشور ما علاوه بر پیشرفت در بخش‌های مختلف به سطح بالایی از آمادگی نظامی و موشکی دست یافته است و اگر دشمنان جرئت تعدی به کشور ما را پیدا کنند، نیروهای مسلح ما در مدت زمان بسیار کوتاهی پایگاه‏های آن‌ها را در منطقه با خاک یکسان می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار