تخریب ۲۷ پایه شبکه برق بر اثر سرقت در شهرستان ایرانشهر

رئیسی گفت: سارقان با آتش زدن و تخریب پایه شبکه برق باعث خسارت به ۲ هزار متر شبکه فشار متوسط شده که ۱۵۰۰ متر شبکه و ۱۸ دستگاه کنسول شبکه برق، طی این خسارت سرقت شده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۴۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر،محمد رئیسی، مدیر امور برق شهرستان ایرانشهر گفت: سارقان با تخریب ۲۷ پایه شبکه برق، ۱۵۰۰ متر کابل برق بخش دامن این شهرستان را سرقت کردند.

وی با بیان اینکه سارقان با آتش زدن و تخریب این تعداد پایه شبکه برق باعث خسارت به ۲ هزار متر شبکه فشار متوسط شدند, گفت: ۱۵۰۰ متر شبکه و ۱۸ دستگاه کنسول شبکه برق، طی این خسارت سرقت شده است.

محمد رئیسی ادامه داد: پرسنل امور برق شهرستان ایرانشهر به محض اطلاع به محل حادثه دیده اعزام و نسبت به اصلاح و پایدار نمودن شبکه برق اقدام کردند.

 مدیر امور برق شهرستان ایرانشهر، تصریح کرد: در ابتدای این اتفاق، برق تعدادی از روستاهای منطقه قطع شد، که بعد از حدود یک ساعت و ۴۰ دقیقه تلاش پرسنل این امور، شبکه برق این مناطق از طریق مانور خطوط مجدد پایدار شد.


این مسئول خاطرنشان کرد: میزان خسارت وارد شده به شبکه برق این منطقه حدود ۸ میلیارد ریال است.

 رئیسی بیان کرد: سهولت امکان خرید و فروش در مراکز ضایعات فروشی، سهولت دسترسی و عدم برخورد بازدارنده از جمله عوامل افزایش سرقت تجهیزات برق است.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوکی که در حال صعود و یا فرود از تیرهای برق یا دستکاری تجهیزات شبکه برق هستند، مراتب را سریعا به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی و یا سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اطلاع دهند

ارسال نظرات