خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

بزرگترین مبارزه با آمریکا و مهمترین ماموریت بسیج خدمت رسانی به مردم است

گردهمایی جهادگران ناحیه ثارالله شیراز به عنوان رسمی جهاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۹۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، سرهنگ محمد بهادر علیپور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در گردهمایی جهادگران این ناحیه با عنوان رسم جهاد اظهار داشت: سپاه ناحیه ثارالله در هر اسیری که قدم گذاشته و وارد شده موفق عمل کرده است.
وی با یادآوری اینکه در سیل، زلزله، و خدمت‌رسانی به محرومان شهر، استان، و نیز استان های همجوار سپاه ناحیه ثارالله موفق عمل کرده است؛ تصریح کرد: در یک فقره خدمت جهادی یک گروه از جهادگران این ناحیه ۱۳ منزل روستای از صفر تا صد ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف جهادی این ناحیه به خصوص در عرصه های عمرانی و خدمت رسانی فعال هستند، ادامه داد: در بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان بیش از یک هزار زندانی تاکنون آزاد شده اند، ناحیه ثارالله شیراز بالغ بر یکصد نفر را به همت خیرین و بسیجیان این ناحیه را آزاد کرده است.
علیپور گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، بالغ بر ۳۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بین ۵۰۰ هزار پا یک میلیون تومان توسط خیرین بسیجی ناحیه ثارالله میان جامعه هدف توزیع شده است.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره بده تهیه و توزیع ۷ هزار بسته معیشتی یلدایی توسط این ناحیه، تصریح کرد: بسیجیان ثارالله در بحث نذر خون هم ورود به خوبی داشتند و هر گاه در استان با کمبود خون مواجه می‌شدیم گروه‌های جهادی از پایگاه ها به صورت خودجوش وارد عمل شده و به اهدای خون اقدام کردند.
به گفته وی، برگزاری میز خدمت توسط بسیجیان ادارات در دورترین نقاط روستاهای این ناحیه و حاشیه شهرها و حل مشکلات مردم، از دیگر اقدامات گروه های جهادی ناحیه ثارالله شیراز است.
علیپور با بیان اینکه در هر عرصه ای که نیاز باشد بسیج و گروه های جهادی ورود کرده و به مردم خدمت رسانی می کنند، یادآور شد: تهیه و توزیع بیش از ۱۴ سری جهیزیه جهت زوجین جوان نیازمند از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی ناحیه ثارالله شیراز است.
وی با تاکید بر اینکه باید قدر بدانیم که در یک نهاد مقدس ای به نام بسیج به مردم خدمت می کنیم، بسیج را نهادی دانست که همه چیز را برای دیگران می خواهد و چیزی برای خود نمی خواهد.
علی پور گفت: اگر بحث امنیت باشد بسیج پیش قراول است، اگر بحث کمک به نیازمندان باشد، بسیج پیش قدم است، اگر بحث خدمت رسانی در مواقع اضطراری و خاص باشد بسیج در صفحه اول خدمت است؛ مثلا در هفته گذشته که برف و باران زیاد داشتیم، گروه‌های جهادی بخش خان زنیان آماده باش برای خدمت به مردم بودند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، بزرگترین مبارزه با آمریکا، مهمترین ماموریت بسیج و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: اگر گشت رضویان داریم برای تامین امنیت پایدار مردم است و گروه های جهادی سازماندهی می شوند برای این است که در همه عرصه ها حضور موفق داشته باشند تا خدمت بهتری به مردم ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان عرصه جهاد و شهادت در زمان کرونا اولین گروه های آماده در بیمارستان ها برای خدمت به بیماران بودند، تصریح کرد: در ایام واکسیناسیون کرونا هم اولین ناحیه پیشقدم ناحیه ثارالله بود که از روزی پنج هزار دزد از طریق آغاز و پیروزی ۱۳۰۰۰ دوز هم تزریق شد و ۷۰۰ نفر از شهروندان شیرازی در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز برای مقابله با کرونا واکسینه شدند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز، با بیان اینکه روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی بسیجی در هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با کرونا باز هم رخ نمایاند؛ ادامه داد: همانگونه که ما با اهل بیت عجین هستیم، باید با شهدا باشیم و اسیدهای زندگی و وصیت نامه شهدا در رسیدن به سعادت دنیا و آخرت استفاده کنیم.
وی گفت: بسیجیان دلسوزترین حامیان حریم ولایت هستند.
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله شیراز هم با یادآوری اینکه این رحمت خداست که شامل حال جهادگران شده که در این عرصه قدم گذاشته اند تصریح کرد: امروزه یکی از ضرورتهای اخلاق اسلامی و معیشت مکتبی مردم داری است. اگر می خواهیم مردم ما را دوست داشته باشند باید مردم دار باشیم.
وی با یادآوری این که امام راحل فرمودند مردم انقلاب کردند و خودشان هم انقلابی شان را نگه خواهند داشت، ادامه داد: همونی که از ابتدای انقلاب شاهین که دشمنان چقدر برای این انقلاب عزیزم نقشه کشیدند اما خودشان سرنگون شدند و این، نشان دهنده این است که مردم انقلاب شان را می خواهند.
وی تاکید کرد: شما عزیزان جهادگر همانطور که در عرصه جهاد خدمت می کنید، عرصه فضای مجازی را هم باید در یابید و خدمات رسانی تان را منتشر کنید تا مردم بدانند هستید و خدماتتان را ببینند.
علیزاده گفت: با مردم، برای مردم در خدمت مردم بودن، شهری که در دو رنج و شادی مردم بودن، ارزش بالایی دارد که شما جهادگران این ارزش والا را درک کرده ای از آن را دریابید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها