فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ؛

حاج قاسم به عنوان سرمایه معنوی جهان اسلام معرفی شود

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در جلسه ستاد استانی دهه مقاومت گفت:حاج قاسم به عنوان سرمایه معنوی جهان اسلام معرفی شود
کد خبر: ۹۴۸۰۰۹۳
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴


به گزارش خبرگزاری بسیج ،سردار شاکرمی گفت: حاج قاسم با روحیه جهادی و مردم‌داری خود خدمات زیادی به ایران و محور مقاومت کرد و هرجایی که مردم مظلوم نیاز داشتند حاج قاسم همانجا حضور می‌یافت.

وی در ادامه بیان کرد: حاج قاسم یک مکتب است و ایستادگی و مقاومت، خدمت به مردم و بصیرت در این مکتب موجود است. حاج قاسم بایستی به عنوان یک شخصیت و سرمایه معنوی جهان اسلام معرفی شود.

سردار شاکرمی با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمن با دیدن بصیرت و هوشیاری مردم ایران در جریان اغتشاشات احساس خفت و خواری می‌کند و همچنان به شیطنت‌های خود ادامه می‌دهد و از هر فرصتی برای کشاندن مردم به کف خیابان‌ها استفاده می‌کند. راه مقابله با این توطئه‌ها جهاد تبیین و کار فرهنگی است.

سردار شاکرمی بیان داشت: دهه مقاومت از ۱۰ دی ماه آغاز شده و تا ۱۹ دی ادامه دارد و در این دهه ۴۳ عنوان برنامه با موضوع حاج قاسم و با محوریت جوانان و نوجوانان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

شاکرمی در ادامه از برگزاری رزمایش کمک مومنانه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم به نیابت حاج قاسم، افتتاح پروژه‌های سازندگی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی، برنامه‌های ورزشی از قبیل پیاده روی خانوادگی و صعود تیم‌های کوهنوردی بسیجیان، آزادسازی زندانیان معسر و جرایم غیر عمد، برگزاری یادواره‌های شهدا بصورت خانوادگی و همایش فرزندان حاج قاسم در دهه مقاومت خبر داد.

وی در پایان افزود: برنامه شاخص یاد یاران با اجرای مراسم محلی چمر در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مردم و مسئولان در یادمان شهدای قلاویزان مهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات