با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری؛

اولین سالگرد شهدای امنیت فاطمی در زاهدان برگزار می شود

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: هم زمان با سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اولین سالگرد شهدای امنیت فاطمی در زاهدان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۰۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: مراسم سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اولین سالگرد شهدای امنیت فاطمی شهید مهران شوری زاده ومحسن کیخوایی و شهداء تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی با همکاری شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج زاهدان برگزار می شود.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه گرامیداشت یاد، نام و خاطر شهداء و برای نسل جوان و افرادی که در این مقطع زمانی نیاز به معرفی الگوهای شایسته ای همچون حاج قاسم سلیمانی و شهدایی که به تازگی از بین ما رفتند و مردم باید در جامعه از نزدیک درک و لمس کنند و این افراد می توانند بهترین الگو برای نسل امروز باشند.
 
نخعی تصریح کرد: در جلسه هم اندیشی با شهرداری و شورای شهر زاهدان و ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مراسم فردا ۱۱ دی ماه سال جاری ساعت ۹ صبح در محل سالن جلسات شهرداری منطقه ۲ برگزار خواهد شد.
 
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان خاطرنشان کرد: مدعوین این جلسه نسل جوان و نوجوان ما هستند و بخشی از مسئولینی که در این بازه از زمان رجعت کردند و یک بار دیگر به فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت رجوع داشته باشند و در مسئولیت های خود این فرهنگ را به عنوان فصل خطاب قرار دهند و از عهده مسئولیت خود برآیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار