خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

گروههای جهادی به دنبال امیدآفرینی در بین مردم هستند/ رزمایش جهادگران فاطمی با استقبال بی نظیر گروههای جهادی در کشور رو به رو شد

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی گفت: دو عامل در پایداری کشورها وجود دارد که موثر است، یک عامل قدرت علمی و عامل دوم پایداری و تاب آوری مردم که در ادبیات انقلاب اسلامی آن را به اسم مقاومت می شناسیم.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۲۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

گروههای جهادی به دنبال امیدآفرینی در بین مردم هستند/ رزمایش جهادگران فاطمی با استقبال بی نظیر گروههای جهادی در کشور رو به رو شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی که از سوی بسیج کارگری و کارخانجات برگزار شد گفت: رزمایش جهادگران فاطمی مرحله دوم خودش را پشت سر می گذارد که این رزمایش در ابتدای سال 1401 با استقبال بی نظیر گروههای جهادی در سطح استان و در سطح کشور روبه رو شد که مطالبه اعضای گروه جهادی و شورای جهادی در استانها رزمایش جهادگران فاطمی 2 را رقم زد و امروز ما شاهد رزمایش جهادگران فاطمی 2 در قشر بسیج کارگری استان هستیم و در اقشار مختلف این رزمایش برنامه ریزی شد که برخی اجرا شد و برخی هم در حال اجرا هستند.

جانشین سپاه نینوا اظهار داشت: در دل جنگ ترکیبی، جنگی شناختی تعریف شده است که در نوک پیکان آماج دشمنان قرار دارد و دشمن بستری را فراهم دید برای هجمه جنگ شناختی که در این جنگ ذهنها به تصرف در می آید و دوم رفتارها که منبعث از قلب است که آنگونه که دشمن می خواهد تعریف می شود.

وی خاطر نشان کرد: دو عامل در پایداری کشورها وجود دارد که موثر است. یک عامل را قدرت علمی معرفی می کنند. عامل دوم پایداری را تاب آوری مردم که در ادبیات انقلاب اسلامی آن را به اسم مقاومت  می شناسیم.

این مقام مسئول بیان داشت: دشمن می خواهد اقتدار علمی ما را ضعیف جلوه بدهند و به نوعی هنجار را ناهنجار و ناهنجار را هنجار معرفی کنند. خودباوری را در ذهنها به گونه ای ترسیم بکنند که جوان ما از آن اقتدار علمی و خودباوری خودش عدول بکند و برسد به اینکه ما نمی توانیم و باید وابسته باشیم. آینده تاریک و مبهم را در مقابل جوانان ما رقم بزند و در همین راستا می رسد به جایی که جای شهید و جلاد را عوض بکند. این کاری است که با طیف عامه جامعه می کنند.

وی در ادامه گفت: در گروه دوم به سراغ افراد مشهور و سلبریتی ها میروند در این طیف به گونه ای رفتار می کنند که آنها نسبت به کشورشان و انقلاب اسلامی و مردم خودشان دچار تشکیک و ضعف بینش و نگرش می شوند. و نتیجه این می شود که بازیکن تیم ملی ما در زمین مسابقه تشخیص نمی دهد که سرود ملی را باید بخواند یا نخواند.

حسینی افزود: در طیف سوم سراغ مسئولین می روند. سالهای متمادی است که حوزه نفوذ را به صورت جدی هم مقام معظم رهبری هشدار دادند و هم ما باید به صورت جدی به آن توجه داشته باشیم که از سالهای گذشته این اتفاق دارد می افتد.

جانشین سپاه نینوا اذعان داشت: رزمایش جهادگران فاطمی در یک بخشی جهاد تبیین را در دستور کار دارد، بخشی از آن محرومیت زدایی و بخش دیگر آن امید آفرینی است. امید آفرینی در کدام ضلع؟ در ضلع مردم. این مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی ضریب اهمیت جایگاه خودشان را نشان داده اند. مردم مهمترین ضلع در انقلاب اسلامی هستند.امروز اگر ما رزمایش برگزار می کنیم و گروه جهادی علم این رزمایش را بلند می کند یعنی تقویت انقلاب اسلامی و گروههای جهادی به دنبال امیدآفرینی در بین مردم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار