فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

راه و آرمان های شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: راه و آرمان او امتداد داشته و خواهد داشت؛ این شهید والامقام قهرمان ملی امت اسلام است و به الگویی برای تمام جوانان آزاداندیش و حق‌جو در تمام دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۴۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی، فرمانده سپاه ناحیه ساوه در مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی در حسینیه روستای قروین شهرستان ساوه گفت: فدا کردن جان خود برای مردم از علل محبوب دل‌ها بودن شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی است؛ ایشان عشق و محبت زیادی به مؤمنان و مستضعفین داشتند و در بحران‌ها و مشکلات به کمک مردم می‌شتافتند.

وی به برخی از ویژگی های اخلاقی سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: شجاعت و بی باکی، ولایت پذیری و ولایت باوری از دیگر ویژگی‌های سردار دل هاست.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: باوجود اینکه شهید سلیمانی در بالاترین منصب و مقام در نظام و انقلاب بود، اما هیچ چیز شخصی برای خودش نمی‌خواست و خود را فدای مردم کرد.
سرهنگ پاسدار مهدی ادامه داد: ایشان بسیار عاشق حضرت زهرا سلام الله علیها بود و مانند این بانوی بزرگوار که در راه حق و ولایت به شهادت رسید، در همین مسیر به شهادت رسید.

وی افزود: شهادت حاج قاسم با تأسی از حضرت زهرا سلام الله علیها بود؛ او تا پایان عمر همچون حضرت زهرا سلام الله علیها وفای‌ به‌ عهد و ولایت داشت و معتقد بود که رمز عاقبت‌ به‌ خیری پیروی و تکیه بر ولایت است.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه، شهید سلیمانی همیشه زنده است، افزود: راه و آرمان او امتداد داشته و خواهد داشت؛ این شهید والامقام قهرمان ملی امت اسلام است و به الگویی برای تمام جوانان آزاداندیش و حق‌جو در تمام دنیا تبدیل شده و امروز ما به حاج قاسم مانند گذشته نیاز داریم، چراکه نماد هویت ایرانی و اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: آن هنگام که دشمنان ناجوانمردانه و ذلیلانه اقدام به ترور سردار شهیدمان سرلشکر سلیمانی کردند، داغ سنگینی بر دل عموم ایرانیان نشست، اما عشق و عاطفه عمیق ایرانیان نسبت به قهرمان ملی امت اسلامی، بار دیگر دشمنان را در بهت فرو برد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات