معاون عملیات سپاه پاسداران در جمع مردم ورامین؛

لوله انقلاب به کوچه وپس کوچه های تل آویو نزدیک است

معاون عملیات سپاه پاسداران کشور گفت:لوله انقلاب به کوچه وپس کوچه های تل آویو نزدیک است.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۷۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

سردار عباس نیل فروشان معاون عملیات سپاه پاسداران کشور در مراسم سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای ده دی ۱۳۵۷ شهرستان ورامین که در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی فردی متوکل و مقتدر بود و توکل آن به قدری بود که وقتی بر روی زمین راه می رفت اتصال او آنچنان با خدا برقرار بود که گویی خدا را حس میکردو در هرجبهه ای قدم میگذاشت به علت عظمت و معنویت و روح بلند او، روحیه سربازان سپاه اسلام ارتقا پیدا میکرد.

وی گفت: اگر کاری انجام می‌داد، اگر جهاد می‌کرد و اگر به دیدار خانواده شهدا می‌رفت با هدف رضای خداوند بود، به خانواده شهدا عشق می‌ورزید و رسیدگی می‌کرد و همواره دنبال خدمت رسانی به مردم بود، آغوش پر مهر و محبت او وسعتی به اندازه زمین تا آسمان داشت و همه طیف های جامعه از سلیقه های مختلف را در دامان پر مهر و محبت خود جای می‌داد ولی خط قرمز او ولایت بود. 

معاون عملیات سپاه پاسداران کشور افزود: همانطور که در وصیت نامه او در جای جای این وصیت نامه اطاعت از ولی امر امام خامنه ای را به همه توصیه می‌کرد، او واقعا ولایت مدار بود. 

سردار نیل فروشان با بیان اینکه حاج قاسم در آخرین روزهای عمر با برکت خود، به من وشما توصیه کرد، ایران حرم است، بیان کرد: یاید حرمت این حرم حفظ شود و باید من و شما پاسدار این شهدا و حاج قاسم باشیم. 

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و نظام سلطه با همه امکانات و توانایی و ظرفیت های آن جهان در داخل ایران در تلاش هستند در این صد روز گذشته با دستواره فضای امنیتی ایران و با بحران سازی در کانون های مختلف و اتصال این کانون های بحران به هم دیگر و کشاندن مردم پشت این صحنه باعث فروپاشی نظام می‌شود.

معاون عملیات سپاه پاسداران کشور گفت: نظام سلطه با دو هدف، یک هدف حداکثری فروپاشی نظام اسلامی و دو هدف حداقلی اگر نتوانست این سمت برود حداقل تصویب کردن نظام مقدس جمهوری اسلام و نشستن سر میز مذاکره این نقشه هارا سرکوب می‌کند.

سردار نیل فروشان اظهار کرد: برای اجرای طرح ها و نقشه های شوم دشمنان، ماموران را ترور و آتش زدند و اغتشاشگر در کشور بودند و تلاش کردند تا نوجوانان و جوانان و فرزندان را با تلاش های رسانه ای فضای مجازی و با استفاده از تکنیک های جنگ شناختی و ادراکی به خیابان ها بکشانند و این از دسیسه های خود آمریکا بود.

وی افزود: روش هایی که دشمنان اجرا کردند، تشکیل قرارگاه هایی در آمریکا و در بعضی از کشور ها بود، دستور العمل ها پست سر هم مرتب در اتاق فکرها ابلاغ می‌شد و برخی از عوامل نفوذی و جوانان فریب خورده در خیابان ها، هرکاری که می‌گفتند انجام می‌دادند.

معاون عملیات سپاه پاسداران کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند اینجا ایران سرزمین شهیدان است، اینجا کشورهای کوچکی نیست که با عملیات رسانه ای و مخملی سرنگون شود، اینجا ایران سال ۲٠٠۳ و کویت سال ۹۱ نیست که با عملیات رسانه ای مانور بدهد و جبهه ها سقوط کند، اینجا کشور شهیدان است و برای فروپاشی باید از دریای خون گذشت.

سردار نیل فروشان تصریح کرد: در جای جای این سرزمین خون شهیدان ما می‌جوشد، به خون شهیدانمان سوگند اگر بخواهید در مقابل دین ما بایستید در مقابل همه دنیای کوچک و حریمتان می‌ایستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یا همه شهید می‌شویم یا سرود فقر و فخر می‌سراییم و پرچم لا اله الا الله محمد رسول الله برفراز ویرانه های کاخ‌هایتان به احتزاز در می‌آوریم، ما فرزندان جهاد و شهادت هستیم ما بازماندگان غافله نور و شهادت هشت سال دفاع مقدس هستیم، ما بغض عاشورا در جنگ داریم و امانتان را می‌گیریم.

معاون عملیات سپاه پاسداران کشور خطاب به نتانیاهو، گفت: آقای نتانیاهو زیاد دست و پا نزن زیرا پس لرزه های ولوله انقلاب به کوچه و پس کوچه های تل آویو نزدیک شده است، دست از توطئه بردار، هرچه دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق خودتان فرو می‌روید، مطمئن باشید ۸۱ سایه نمی‌شوید و از درون می‌پاشید و نشانه های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه بهم وصل می کنید پیدا است.

سردار نیل فروشان خاطرنشان کرد: ملت ایران با استعانت از خون شهیدان، محکم در سنگر های انقلاب ایستاده است و تا محو رژیم صهیونیستی و کودک کش از پای نخواهد نشست.

معاون عملیات سپاه پاسداران کشور، گفت: با وجود همه مشکلات معیشتی بزرگترین فتنه جهانی طی چهار دهه گذشته که از فتنه هشت ساله جنگ تحمیلی بزرگ تر بود را این مردم خنثی کردند، این ملت ایران بسیار بزرگ است و باید قدر این ملت را دانست زیرا این ملت شریف است و باید به عظمت و بزرگی این ملت سر تعظیم فرود آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار