ستاد تسهیل تولید فرمانداری ری در چند شرکت شهرک صنعتی شمس آباد تشکیل جلسه داد

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، به همراه بخشدار فشافویه و تعدادی از مسئولان و معاونان از نزدیک با تعدادی از صنعتگران شهرک صنعتی شمس آباد دیدار کرده و پس از بازدید میدانی از خطوط تولید به بررسی مشکلات پرداخته و دستور رفع موانع تولید را صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۸۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

  حمید زمانی  در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد گفت: در فصل زمستان اکثر صنایع  شهرستان ری   با مشکل تامین سوخت درگیر بوده و نگران تامین انرژی مورد نیاز برای ادامه فعالیت خود هستند که علاوه بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف سوخت در تلاش برای   تامین سوخت این واحدهای تولیدی هستیم.

 فرماندار ویژه شهرستان ری گفت:   تامین سوخت   برای تمامی صنایع،  به ویژه تولیدکنندگان شیشه و بلور با توجه به حساسیت کار آنها درصورت توقف تولید خسارت زیادی به آنها وارد می شود، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 لذا  برای جلوگیری از قطع شدن گاز این تولید صنایع، با مسئولان شرکت گاز هماهنگی های لازم به عمل آمده برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به این واحدها، در شرایط اضطرار بدون هماهنگی و اطلاع قبلی به صاحبان صنایع، گاز آنها قطع نشود.

 وی، اوج  مشکلات سوخت گاز را تا ۱۵ بهمن اعلام کرد و گفت: در صورت مدیریت مصرف، می توان از این شرایط عبور کرد.

  زمانی اظهار داشت:  برخی صنایع می توانند با سوخت جایگزین فعالیت کنند که   تلاش می کنیم این واحدها از سوخت جایگزین استفاده کنند، تا در شرایط بحرانی که امکان تامین سوخت گاز  وجود ندارد از  توقف تولید جلوگیری شود.

  

 

ارسال نظرات