آتش دل مدیران شرکت جهان زیوان از کوره مذاب تر و از کریستال شکستنی تر

سوخت مورد نیاز برای شرکت کریستال جهان زیوان گاز است که متاسفانه مدتی قبل شرکت گاز بدون هماهنگی قبلی با مسئولان این شرکت، گاز را قطع کردند و مشکلات و خسارات زیادی به این واحد تولیدی تحمیل شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۸۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

این مطلب را علی آزاد معاون مالی شرکت جهان زیوان با عصبانیت بیان می کرد به گونه ای آتش دل او از کوره مذاب شیشه هم داغ تر بود. او مهم ترین مانع تولید در شرکت تولید کریستال جهان زیوان را سوخت گاز اعلام کرد و گفت: اگر گاز ما قطع شود، دمای  کوره بسرعت کاهش پیدا می کند و مواد موجود در کوره به جای کریستال، به شیشه تبدیل  می شود و  راه اندازی دوباره کوره به اندازه ایجاد دوباره کارخانه هزینه در بر دارد چرا که  برای رسیدن دمای کوره به دمای مورد نظر برای تولید کریستال  حداقل نزدیک   سه ماه زمان لازم است و خاموشی کوره به معنای تعطیلی واحد تولیدی است. وی از فرماندار شهرستان ری خواست ترتیبی اتخاذ کنند که حداقل یک ساعت قبل از قطع گاز به آنان اطلاع رسانی کنند تا از سوخت جایگزین استفاده کنند.

 

 وی ظرفیت تولید کریستال ۲ پوست را چهار هزار تن و کریستال پرسی یا تک پوست را ۴۰۰ تن  اعلامکرد و گفت: ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و سه هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این واحد صنعتی فعالیت می کنند.

حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این جلسه تاکید کرد که  سوخت کارخانجات شهرک صنعتی شمس آباد باید مدیریت و  تامین  شود.

علی اشرف خانلری

ارسال نظرات
آخرین اخبار