ویژه برنامه سفیر روایت حبیب در مهریز

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه سفیر روایت حبیب در مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۸۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه سفیر روایت حبیب با حضور مسئولان و آحاد مردم در سالن اجتماعات دانشکده پردیس شکیب برگزار شد.

این برنامه روایتی از سال‌ها خدمت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور و دفاع از حرم حضرت زینب (س) بود.

«حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز در این مراسم با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، عزیزی بود که از میان ما رفت، اما مکتبی را به جای گذاشت. ایشان همیشه می‌خواستند گمنام باشند، اما با رفتنش مکتبی را درست کرد و می‌توان گفت انقلابی دیگر در کشورمان راه انداخت.

محی الدینی افزود: حضرت آقا بار‌ها به مکتب سلیمانی اشاره کرده‌اند و این شهید بزرگوار را مرد میدان نامیدند. به همین خاطر توصیه می‌شود وصیت نامه این شهید بزرگوار را بخوانیم.

وی گفت: شهید سلیمانی وقتی راهی آخرین سفر شد، آن جمله را نوشت و جلوی آینه گذاشت. او نوشت: خدایا مرا پاکیزه بپذیر. مطمئن هستیم به ایشان گفته بودند وقت دیدار معشوق رسیده است. او عشق به شهادت داشت. اگر انسان این چنین شد محبوب دل‌ها می‌شود.

امام جمعه مهریز اضافه کرد: شهید سلیمانی صفاتی همچون ولایت پذیری و مردم داری داشت. این مکتب سلیمانی است و ما باید مکتب قاسم سلیمانی را در خودمان ایجاد کنیم.

ارسال نظرات