حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در همایش تقریب، روحانیت و مقاومت ؛

دشمن برای ایجاد اختلاف بین صفوف مختلف مردم و علما تلاش می کند

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز باید نقشه های دشمن را بشناسیم که برای ایجاد اختلاف بین صفوف مختلف مردم بویژه علما تلاش می کنند
کد خبر: ۹۴۸۰۴۹۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز  در همایش تقریب، روحانیت و مقاومت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام علی (ع) کرمان  اظهار کرد: همه انسان هایی که آمدند و رفتند و همه ما و بعد از ما، مسیری را می رویم که بدون استثناء است و انسان در مدت زمان معینی در دنیا زیست می کند و از دنیا می رود.

حجت الاسلام اژه ای  افزود: به تعبیر سردار عزیزمان، زیرک‌ترین افراد کسانی هستند که در این فرصت دنیا بیشترین متاع را برای دنیای بعدی به دست می آورند.

رئیس قوه قضائیه افزود: هر کس برای خدا قیام کرد، حرف زد، نوشت و عمل کرد، خدا هم پشت سر اوست و هرکس خدا پشت سرش بیاید شکست ناپذیر است. ممکن است یک نفر باشد اما دنیا را تکان می دهد و قدرتمندان طاغوتی را از عرش به فرش می‌کشاند.

این مقام مسئول گفت: می بینیم شهدای ما و شهید حاج قاسم سلیمانی با پیروی از مکتب جمهوری اسلامی که بنیانگذارش امام بود  یک تنه چه کردند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: حاج قاسم شجاعت، مدیریت، تدبیر و از خودگذشتگی داشت اما اینها همه ویژگی های او نیست. آنچه که ایشان را از مرزهای فیزیکی خارج کرد و از جریان ها و مرزبندی های ما انسان های معمولی فراتر برد و بر دلها نفوذ کرد، تعبد، تشرع و معنویت بود. شهید سلیمانی دل به خدا داد.

این مقام مسئول افزود: آمریکا می گوید خطرناک ترین دشمن من ژنرال سلیمانی است. مامور سابق سیا رسما مصاحبه می کند و می گوید "دشمن من و دشمن ما قدرتمند، توانا و شایسته است و خوب بلد است بازی خود را چگونه اداره کند و کار ما کار سختی است" دشمن در میدان جنگ نظامی اینگونه از شهید سلیمانی سخن می گوید. سیستم اطلاعاتی از اقدامات ضداطلاعاتی او متعجب می شود.

رئیس قوه قضائیه گفت: حاج قاسم شرع و رهبری را فراموش نکرد و در لحظاتی که در نهایت زیر آتش دشمن به سر می برند، به خدا توجه دارند و دقت دارد در مقابل همین دشمن می شود یکی از افراد آنها را هدایت کرد؟ و به گونه ای علیه دشمن آتش افروخت که یک نفر بیگانه آسیب نبیند و همین کار را می کند.

وی ادامه داد: حاج قاسم به حمایت از مظلومین که دهه های مختلف زیر چکمه های صهیونیزم له شده بود به فریاد مظلومین رسید نه فقط در فلسطین که در جاهای مختلف و او یار انقلاب و یار دلسوخته مردم و نظام و رهبری بود‌؛ همانطور که دشمن یک اقدام ترکیبی داشت، حاج قاسم هم در همه صحنه ها به عنوان فرمانده سپاه قدس ترکیبی عمل می کرد و کار فرهنگی و اجتماعی و اطلاعاتی و رسانه ای و نظامی به فنون مختلف انجام می داد؛ در جنگ های نامتقارن و کلاسیک وارد می شد و در برابر دشمن سخت و در برابر مردم خود بسیار متواضع و مهربان بود و این وصف را از پیامبر خود برده بود.

 

حجت الاسلام محسنی اژه ای  خاطر نشان کرد: امروز باید نقشه های دشمن را بشناسیم که برای ایجاد اختلاف بین صفوف مختلف مردم بویژه علما تلاش می کنند، گرچه مردم و دستگاه ها هوشیار و در میدان هستند

ارسال نظرات