خبرهای داغ:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرهای خوستان

مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرهای خوستان برگزار شد
کد خبر: ۹۴۸۰۵۷۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی باحضور امام جمعه شهرستان گتوند، رئیس بنیاد شهید،جانشین ناحیه گتوند،مسئولین محلی،بسیجیان وعموم مردم به همت حوزه مقداد در شهرک پنجم شهرستان گتوند برگزار شد.

حجت الاسلام محمود عسکری گفت؛ حاج قاسم نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بوده است
مسئول دفترنمایندگی ناحیه مقاومت بسیج گتوند ادامه داد:حاج قاسم همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید وشهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود.
وی بااشاره به اینکه شهید سلیمانی چهره‌ بین‌المللی مقاومت است گفت: همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه او هستند و با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار و راه آن متوقف و بسته نخواهد شد.
محمود عسکری افزود:پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است و یکی از نتایج مهم مدیریت ایران در بحران های منطقه، برجسته شدن نقش نیروی قدس و سردار قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده این سپاه قدس بود.
این مقام مسئول بیان داشت: سردار سلیمانی و نیرو های سپاه قدس با مدیریتی که در بحران های منطقه انجام دادند، نه تنها جایگاه جمهوری اسلامی ایران را ارتقا بخشیدند، بلکه به عنوان عامل و بازیگری مهم در تحولات منطقه ای و جهانی تثبیت کردند و این موضوع بارها مورد تأیید مقامات سیاسی، نظامی و تحلیلگران غربی، عربی و صهیونیست قرار گرفته است.

حجت الاسلام محمود عسکری افزود: سردار سلیمانی به شدت انقلابی و در خط حضرت امام خمینی(ره) بود لذا ما که خود را دوستدار شهید سلیمانی می دانیم باید التزام به اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی داشته باشیم.

مسئول دفترنمایندگی ناحیه مقاومت بسیج گتوند در پایان جنایات تکفیری‌های داعش در منطقه را بسیار دلخراش و ناخوشایند خواند و افزود: این گروه تروریستی، به کودکان، زنان و سالخوردگان نیز رحم نمی‌کرد و صحنه‌های فجیعی را از بی‌رحمی و کشت و کشتار مردم بی‌دفاع در نقاط مختلف برجایی گذاشت که حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم بارها با چنین صحنه‌هایی رو به رو شدند و به همین دلیل با تمام توان ایستادگی کردند تا این گروه‌ها تروریستی نابود شوند.

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در روز سه‌شنبه ۱۳ دیماه در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با حضور اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر به مناسبت دهه بصیرت و همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم و فنون دریایی مراسم باشکوهی برگزار نمود.

جناب آقای دکتر امانت بهبهانی مسئول کانون بسیج اساتید در مصاحبه با خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت:
سخنرانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عادلپور امام جمعه انقلابی خرمشهر و جناب سرهنگ لویمی فرمانده جوان و جهادی سپاه ناحیه خرمشهر بودند که به بیان فضائل و ویژگی های شخصیتی و مدیریتی و خدمات برجسته سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پرداخته و در خصوص مکتب حاج قاسم سلیمانی مطالبی بیان نمودند.

همچنین در این مراسم قاری بین المللی قرآن کریم آقای موسوی به قرائت کلام الله مجید پرداخته و در ادامه جناب آقای مرتضی عباسی شاعر آیینی و حماسه سرا با خواندن اشعاری در خصوص حماسه حاج قاسم سلیمانی، مجلس را مستفیض نمودند.

 

‌مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت لشکر عملیاتی ۷ حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با همکاری قرارگاه جهادی فرهنگی سفیران ایثار در سالن مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان دزفول برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج : سردار حسن حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) ،خاطر نشان کرد: که یاد و خاطره سردار سلیمانی هرگز از قلب و ذهن ما نخواهد رفت واین یک مکتب است که باید دستگاههای فرهنگی به آن پرداخته شود.
در این برنامه با پخش نماهنگ در خصوص سردار سلیمانی، اجرای سرود و تقدیر از برگزیدگان مسابقه جان فدا از جمله برنامه اجرا شده در این مراسم بود.

در پایان این برنامه معاونت فرهنگی لشکر از حضور احاد مردم و مسئولینی که برای گرامیداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم شرکت نمودند قدردانی نمود و همچنین از مجموعه فرمانداری، بنیادشهید و امورایثارگران، مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان دزفول و شرکت صنعتی دوده فام به جهت همراهی در این مراسم تشکر نمودند.

نشست روشنگری و جهاد تبیین با موضوع ایام شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در پادگان دژ ارتش تیپ 72 با سخنرانی بصیرتی سرهنگ پاسدار محمد لویمی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر صبح امروز در حسینیه پادگان دژ به مناسبت ایام الله حماسه ماندگار #9_دی و همزمان با شهادت سپهبد شهید #حاج_قاسم_سلیمانی به دعوت فرمانده تیپ 72 ارتش جناب سرهنگ لویمی در خصوص ایام 9 دی حماسه بی نطیر ملت همیشه مقتدر و قهرمان ایران اسلامی و فرزند خلف خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه سرباز ولایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سخنرانی نمودند.

فرمانده سپاه خرمشهر ضمن تشکر از فرماندهی و عقیدتی سیاسی پادگان دژ به خاطر دعوت و ایجاد فرصت برای زنده نگه داشتن این ایام الله، و تبریک و تسلیت ایام شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، با طرح این موضوع که چگونه یک انسان تبدیل به یک مکتب می شود و در افکار همه ی آزادگان جهان این همه محبوب می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت؛ ویژگی های منحصر به فرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در بین همه فرماندهان دنیا متمایز کرده بود.

او در عین اینکه فرمانده ای مقتدر بود اما از نظراخلاص و تواضع در اوج بود، روحیه شهادت طلبی حاج قاسم به او قوت قلبی داده بود که از خطر کردن و در دل خطر رفتن هراسی نداشته باشد و مشتاقانه به دنبال شهادت باشد.

جناب سرهنگ لویمی اشاره ای به بُعد عبادی و معنوی حاج قاسم سلیمانی داشتند و افزودند؛ در مناجات و وصیت ها و دست نوشته های به جای مانده از او می توان به وضوح این عشق به محبوب را دید.
روحیه مردم داری و خدمت به مردم، دفاع از ناموس مردم، دیگر ویژگی بود که سردار سلیمانی را در دل مردم ماندگار کرد و خداوند ثمره ی اخلاص او را با آن کیفیت شهادت و تشییع بی نظیر و ثمرات مجاهدت هایش مرحمت فرمود ، نمونه بارز ثمرات مبارزات خستگی ناپذیر آن مرد خدا، نجات مردم منطقه از جمله عراق و سوریه از شر موجودات وحشی و خبیث داعشی بود، کسانیکه امروز ایران را متهم به نقض حقوق زنان می‌کنند بدانند که این شهید سلیمانی بود که زنان و دختران کرد و مسیحی و ایزدی را نجات داد. آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در عراق پایگاه داشتند اما هیچ اقدامی نکردند. این امنیت و آرامشی که ما در مرزهای کشور عزیزمان ایران اسلامی داریم در سایه تلاش‌های مدافعان حرم و در رأس همه حاج قاسم سلیمانی بوجود آمد.

 

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها در شهرستان لالی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی از برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز سه شنبه۱۴۰۱/۱۰/۱۳ با حضور حجت السلام و المسلمین حاج آقا گرمسیری امام جمعه محترم شهرستان لالی،سردار کریم پور،روحانیون معظم،بسیجیان و عموم مردم باسخنرانی سردار کریم پور رزمنده هشت سال دفاع مقدس در میدان شهدای ۲۱دی شهرستان لالی برگزار گردید.

سردار کریم پور بیان کرد:شهادت سردار سلیمانی یک حادثه ملی برای ایران و یک واقعه بین المللی و اسلامی بود.شهید سلیمانی در اوج تواضع و فروتنی بزرگ‌ترین عامل بازدارنده از نظر امنیتی برای کشور عزیزمان و جهان اسلام بود.

وی در پایان افزود:سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره) بود.سال ها امنیت کشور ایران به دست پر توان و جهاد خالصانه سردار سلیمانی برقرار شده بود.
امروز نیز با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی میلیون ها قاسم سلیمانی زاده شده و همگی با اتحاد و همدلی،امنیت این کشوررابرقرار می سازند.

 

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش رغیوه هفتکل

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بمناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس مراسم یادبودی به همت سپاه و حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) و بخشداری بخش رغیوه هفتکل و باحضور آحاد مردم و بسیجیان و مسئولین و امام جمعه و فرماندار و جانشین فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هفتکل و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین انصاری استاد حوزه و دانشگاه از شهرستان اهواز برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرماندهی سپاه ناحیه هفتکل سروان پاسدار مسلم صالحی ضمن عرض خیرمقدم به همه مردم ، به بیان ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی دارای ویژگی های فراوانی بودند که مهم ترین آنها اعتقاد به ولایت فقیه و در راس همه آنها اخلاص ایشان بودند که موجب شد که شهید سلیمانی به عنوان مکتب شناخته شوند.

در ادامه برنامه شاعران و مداحان به مدح حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پرداختند و مجلس را منور به عطر و بوی شهداء کردند

مراسم سومین سالگرد جان فدا

مراسم سومین سالگردجان فداسردارسلیمانی توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری برگزارشد.


سرهنگ پاسدارحمیدقنـواتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری درمصاحبه باخبرنگارخبرگزاری بسیج شهرستان آغاجاری بیان کرد: طبق فرموده حضرت اقا که میفرمایند یادوخاطره شهداکمترازشهادت نیست ما امسال هم مراسم وبرنامه های مختلفی بمناسبت شهادت سردار سلیمانی عزیزبرگزارنمودیم.

وی افزود: یادواره ی بمناسبت شهادت این عزیزوابومهندس المهدی برگزار نمودیم که با حضور همه مسئولین وبسیجیان وآحاد مردم درحسینیه محبان ثارالله انجام شد.

سرهنگ قنواتی در ادامه مطلب گفت: که راه همه شهدا راه حق و زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصرعجل الله است وما دنبال رو آنها خواهیم بود.

قنواتی درپایان اظهار داشت: من ازهمه ی کسانی که دربرگزاری این یادواره همکاری لازم راداشتند کمال تشکرو قدر دانی را دارم ولازم بذکر هست که بگویم روز چهارشنبه هم در بخش یک یادواره شهدادیگر باحضورحجه الاسم والمسلمین حسن زاده وحاج ابوذر روحی سراینده سلام فرمانده خواهیم داشت وازهمه عزیزان جهت شرکت در این برنامه دعوت میکنم.

برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در زیدون

به گزارش خبرنگار بسیج در بهبهان سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) در سردشت زیدون برگزار شد.

سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اعلام این خبر گفت: مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و علامه مصباح یزدی در مسجد ولی عصر(عج) سردشت زیدون با حضور مردم و بسیجیان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) به ایراد سخن پرداختن و بعد از مراسم ۱۸۰ بسته مواد غذایی بین افراد حاضر توزیع شد.
ایشان در پایان گفتند: ما باید در همه سطوح توجه داشته باشیم که در همه عرصه ها و میدانها حضور پیدا کنیم، مانند حاج قاسم. اما الا وظیفه ای بر دوش داریم وظیفه ای مشخص و معینی، وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه شهیدان مقاومت همانطور که در بیانات حجت الاسلام رستگار منعکس بود. همین نگاه باعث سربلندی مردم ایران است‌.

 

مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی درشوشتر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشترخبراز برگزاری مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باحضور اقشار مختلف مردم، مسولان ، خانواده معظم شهدا، وباسخنرانی فرمانده قرارگاه مقدم جنوب در شهر عرب حسن خبرداد.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درابتدایی این مراسم سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر گفت؛ یادوخاطره شهید عزیز وگرانقدر ما شهیدسلیمانی برای همیشه در دل وجان همه آزادیخواهان عالم موج میزند ودشمنان واستکبار بزرگترین اشتباه خودرا در ترور حاج قاسم عزیز رامرتکب شدند.
درادامه سردار خادم السید شهدا فرمانده قرارگاه جنوب به بیان رشادتها وایثار شهید سلیمانی وهمرزمانش اشاره وخاطرنشان کرد؛ در زمان شروع جنگ درسوریه وعراق ونبود نیروهای کافی جهت مقابله با ورود آنها به مرکز شهرها وروستاهای این شهید سلیمانی بود که باوجود روحیه شهادت طلبانه وشجاعت بی مثال خود ونیروهایش در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده وشر داعش را سر این کشور کم کرده است.
ایشان گفت؛ اگر امروز در کشور ندای امنیت وآرامش طنین انداز شده است از برکت خون ومجاهدتهای این شهیدان ورزمندگانی است که شبانه روزی برای عزت وکیان ایران عزیز از خود وبا تمام وجودت برای این که نگذارند دشمن به کشور دست اندازی کند می گذرند.
سردارخادم گفت؛ امروز نسل جوان ونوجوان ماباید با مکتب حاج قاسم آشنا شود واین وظیفه همه ما می باشد که افکار وعقاید این نسل کشوررا به سمت وسوی تفکرات آن شهید عزیز برسانیم.
فرمانده قرارگاه جنوب :خاطرنشان کرد دشمن قسم خورده این را به خوبی درک کرده که مکتب شهدای عزیز ما میتواند دژ محکمی دربرابر حربه ها ودسیسه های آنها باشد وازاین رو وبه تعبیر مقام معظم رهبری هرچندوقتی به ترقه بازی را به راه می اندازند وبه خیال خود میتوانند انقلاب اسلامی را دچار خدشه کنند.
ایشان درپایان به دشمنان وفریب خوردگان در داخل وخارج هشدار دادکه هرگونه فتنه ودسیسه برای این کشور میتواند عواقب جبران ناپذیری رابرای آنها دربرداشته باشد.
درپایان این مراسم از چندی از خانواده معظم شهدا وایثارگران تجلیل شد.
خاطرنشان میشود همزمان با این مراسم درشهرعرب حسن،در دیگر مناطق وحتی روستاهای شوشتر مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم با شکوه وحضور پرشور مردم انقلابی شوشتر برگزارشد.

 

برگزاری  یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان

سردار پاسدار مراد حاجتی در یادواره شهدای مدافع حرم ( سومین سالگرد سید الشهدا جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس ) در هندیجان گفت: سردار شهید سلیمانی باصداقت و سرباز ولایت و مردمی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، یادواره شهدای مدافع حرم خاصه سیدالسهدای جبهه مقاومت سردار پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان، فرماندار، امام جمعه و فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و مسئولان شهرستان و بسیجیان در سالن مرحوم خسروی در سالن مرحوم خسروی برگزار شد

سرتیپ دوم پاسدار مراد حاجتی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت : شهید سلیمانی مردی بود که دردامن پدر و مادری مخلص ، مومن و با تقوا بزرگ شد و بهترین الگو مناسب رفتاری دراصل مکتب شهید سلیمانی است.

وی بابیان شجاعت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی بسیار شجاع و ولایتمدار بود و همچنین با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمامی معادلات دنیا بهم خورد و شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی مرد میدان و شجاع و اطاعت پذیری بود .

 

در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اخلاص حاج‌قاسم‌ آن‌ را محبوب دل ها کرد

مراسم سومین سالگرد شهادت سردارقاسم سلیمانی همرزمانشان با حضور مردم ولایتمدار شهرستان حمیدیه برگزارشد

برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان با حضور مردم ولایتمدار شهرستان حمیدیه در مسجد جامع الهدی با سخنرانی سردار معین پور جانشین قرارگاه و پیشرفت آبادانی استان خوزستان برگزار گردید

شهیدسلیمانی در خطه‌ی کرمان پای در میدان نبرد میگذارد و سرانجام سکه تاسیس مکتب حاج قاسم به نام او توسط رهبر انقلاب زده میشود و هر انسان آگاه و با بصیرتی فارغ از هر فکر سیاسی این عبارت دقیق و پر بار شایسته شهید سلیمانی است و این مکتب برای همه نوجوانان و جوانان شامل همه میشود و این سوال که رهبر انقلاب فرمودند چرا شهیدسلیمانی به مکتب تبدیل میشود و چرا همه جامعه از وجود او نور بگیرن و تبدیل مکتب میشود و به ویژگی سردار سلیمانی، ایمان و اعتقاد به خدای یگانه بلندترین و لطیف‌ترین ویژگی در وجود هر انسان است که روح انسان را سعود میدهد بسوی اندیشه‌های پاک که دل را روشن میکند. و امیدوار میشود و به آدمی نیرو می‌بخشد وقتی خدا پشتوانه خود بداند، در برابر مصیبت ها و مشکلات مقاومت کند. سردارسلیمانی کم هزینه و پر کار برای ایران بود و اما جان فدای ایرانی و مسلمانان شد و مانند یاران امام علی ع، و نماد تقوای سیاسی است و افشاگر فتنه‌ها و کوه استوار ولایت مداری بود و با حمایت قاطع از رهبری بارها مورد تعرض دشمنان بود، ولی هرگز گول فتنه‌ها قرار نگرفت

شهید سلیمانی به یک شخصیت بی بدیل در جهان تبدیل شد چرا که رهبر معظم انقلاب بارهای بار این عنوان را خطاب به این شهید بزرگوار بیان کردند.

برای سردار سلیمانی مرزهای جغرافیایی معنا و مفهومی نداشت و هیچگاه خستگی در سیمای ایشان نمایان گر نمیشد چرا که دفاع از مظلومان را به عنوان یک وظیفه قلمداد کرد و هر جا که ندای مظلومیتی سر داده میشد این شهید بزرگوار حضور داشت.

امروز باید به سمت و سویی برویم که تفکر سردار سلیمانی را بهتر و بیشتر گسترش دهیم چرا که جایگاه نظام جمهوری اسلامی امروز به یک جایگاه بسیار والایی رسیده است.

امروز حضور ما در منطقه و محور مقاومت بر مبنای دکترین دفاعی صورت میگیرد چرا که هیچگاه جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب دست به حمله نظامی تحت عنوان تسلط بر منطقه یا حوزه جغرافیایی نکرده است.

حمدالله نظام جمهوری اسلامی امروز توانسته در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد که نمونه آن را میتوان در حوزه نظامی صنعتی و ... اشاره نمود.
چند ماهی است که کشور با حوادثی دست و پنجه نرم میکند، حوادثی که دشمن بیش از ۱۰ سال است برای آن برنامه ریزی نموده است و خط دهی در راستای ضربه زدن به نظام در دستور کار خود قرار داده است.

دشمن در حوادث اخیر با ایجاد یک جنگ ترکیبی و با بهره گیری از فضای مجازی سعی در ضربه زدن به نظام را داشت. حتی دست به دامان برخی از نخبگان و چهره‌های مشهور شد، اما به خوبی با پاسخ دندان شکن مردم روبرو شد.

طی هفته‌های اخیر با نوساناتی در حوزه اقتصادی روبرو شدیم که این امر حاصل تفکر کسانی بودند که عاجزانه از امریکا خواستند که کشور را بیشتر تحریم کنند و در ترغیب اصناف مبنی بر تعطیلی کسب و کار نقش داشتند و امروز معترض به افزایش قیمت‌ها شده اند

تبیین سیره اخلاقی و رفتاری شهید سردار سلیمانی در آغاجاری

نشست مشترک پرسنل نظامی و انتظامی و کلیه مسئولین ادارات در شهرستان آغاجاری بمناسبت سالگرد شهید سلیمانی برگزار گردید.

سرهنگ دوم پاسدار حمید قنواتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری گفت: بمناسبت سومین سالگرد شهادت جان فدا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی در مکان ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری برگزار گردید.

وی همچنین ضمن گرامیداشت این روز ادامه داد: این نشست که با هدف تبیین سیره اخلاقی و رفتاری شهید سلیمانی در سومین سالگرد شهادت ایشان برگزار گردید از کلیه نیروی انتظامی و مسئولین ادارات دعوت بعمل آمده بود.

ایشان تسریع کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه سردار شهید سلیمانی در این نشست مشترک از دکتر لارتی کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه استفاده گردید و همچنین در پایان مداح اهلبیت حاج منیرنژاد نوحه سرای برجسته شهرستانی در مدح سردار شهید نوحه سرایی کردند .

در پایان فرمانده سپاه آغاجاری خاطرنشان کرد: این مراسم به حمدالله با استقبال بسیار خوبی از طرف مسئولین شهرستان قرار گرفت و انشالله بتوانیم ادامه روی راه آن شهید والامقام باشیم.

 

مراسم سومین سالگرد شهادت شهدای مقاومت در شهر رفیع برگزار شد

در آستانه فرارسیدن سومین سالگرد شهادت فرماندهان رشید اسلام سردار شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، مراسم بزرگداشتی با حضور پر شور و دوست‌داران این دوشهید درشهر رفیع با حضور جناب سرهنگ شعبانی معاونت فرهنگی سپاه استان حضرت ولی عصر (عج) ،جناب سرهنگ عبیداوی فرمانده ناحیه شهرستان هویزه، فرماندار محترم هویزه مهندس مطوری، شیخ عیسی ساعدی امام جمعه موقت شهرستان هویزه، مسئولین محلی،شیوخ، سادات، معتمدین وبسجیان بخش نیسان در این برنامه برگزار شد.
که ابتدا این مراسم با قرائت قرآن کریم وخیرمقدم فرمانده ناحیه هویزه وسخنرانی فرماندار شهرستان هویزه و سرهنگ شعبانی مسئول معاونت فرهنگی سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان و شعر سرای و مداحی در وصف شهدای مقاومت و سرهنگ شعبانی طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به اوصاف حسنه شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس، گوشه هایی از رشادتها، اخلاص، حالات ممتاز معنوی و از خودگذشتگی‌های شهید سلیمانی را بر شمرد و درخصوص نقش این شهید والا مقام در خصوص مبارزه با گروههای تروریستی و بویژه مقابله با گروه داعش، توضیحاتی ارائه کردند و در آخر با مداحی مداحان و خدام اهل بیت علیه السلام پایان یافت،

 

همزمان با گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شله زرد نذری به نیت این شهید در حاشیه‌ شهر شادگان توسط حوزه بسیج خواهران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ با توجه به سومین سالگرد شهادت اسطوره اخلاق، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه بسیج خواهران سمیه شادگان نذر شله زرد به نیت حاج قاسم برگزار کرد.

خانم نبهانی فرمانده حوزه بسیج خواهران ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: این نذری به نیابت از سردار سلیمانی و به یاد مهربانی و خدمات این انسان وارسته طبخ و توزیع گردید.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه‌ای بی‌بدیل و الگویی تکرار نشدنی در تمام زمینه ها بودند افزود: در ادامه کمک های مومنانه ،به همین مناسبت نیز در بین ۲٠٠ نفر توزیع گردید و در بین این توزیع پویش های متعددی از قبیل عهد میبندم حاج قاسمت بشم، پویش عکاسی من وحاج قاسم و شعار نویسی بر روی دیوارهای شهر توسط بسیجیان این حوزه برگزار گردید .

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بین بسیجیان و سربازان وظیفه در سالن ورزشی ۹ دی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان سرهنگ پاسدار شاپور احمدی افزود : این مسابقات در چهار رشته( فوتسال، والیبال، شنا، و تیراندازی تفنگ بادی و تپانچه) برگزار گردید.

سرهنگ احمدی ادامه داد: با پیگیری های انجام گرفته توسط برادر پاسدار هادی فرهانی مسول تربیت بدنی ناحیه این مسابقات در سالن های ورزشی صالحین و نه دی برگزار گردید در پایان به نفرات اول تا سوم به رسم یادبود هدایایی تقدیم بسیجیان گردید.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه ناحیه هفتکل

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه هفتکل مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با قرائت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دلپذیر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هفتکل و باحضور پاسداران در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد دلپذیر با بیان اینکه مهم ترین شاخص و ویژگی حاج قاسم سلیمانی اخلاص ایشان می باشد و همین ویژگی ایشان است که موجب شد بعد از شهادت نیز تمام امت اسلامی ناراحت شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار