سردار طهماسبی؛

اخلاص و ولایتمداری از ویژگی های برجسته سردار سلیمانی بود

زنجان _ جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت :یکی از برجستگی‌های شهید سلیمانی اخلاص و دیگری ولایتمداری این شهید بزرگوار بود.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۹۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
اخلاص و ولایتمداری از ویژگی های برجسته سردار سلیمانی بود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار ابوالفضل طهماسبی در رزمایش کمک مومنانه که صبح امروز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مجموعه ورزشی کارگران زنجان برگزار شد، با اشاره به تاکید رهبری به موضوع جهاد تبیین، اظهار داشت:معظم له علاوه بر جهاد تبیین بر موضوعات جهاد خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی نیز تاکیدات بسیاری نموده اند.

وی به مهمترین شاخصه شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت:ولایت باوری، ولایت پذیری و ولایت محوری از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی است.

سردار طهماسبی تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شویم باید ولایتمدار باشیم و به فرامین و تدابیر عمل کنیم.

این مسئول با بیان اینکه اخلاص از دیگر ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی است، افزود:هرکس رابطه خود و خدای خود را اصلاح کند پروردگار متعال نیز رابطه او را با مردم اصلاح خواهد کرد و این مسئله در سردار سلیمانی کاملا مشهود بود چرا که همیشه برای رضای خدا تلاش می‌کرد و امروز شاهد آن هستیم که سردار سلیمانی، سردار دل‌ها شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس، امنیتی و شرایط سخت کشور از جمله سیل و زلزله در کنار مردم و همراه آن‌ها بودند، عنوان کرد:جمعیت میلیونی در روز تشییع سردار نشان دهنده عشق و ارادت مردم به این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه امروز ما ادامه دهنده راه حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت:در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ١ هزار و ٢۵٠ بسته معیشتی به کمک و همکاری مسئولین شهرستانی و استانی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای رزمایش کمک مومنانه بسته‌های معیشتی و بهداشتی در طول سال تهیه و توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد:١٩ هزار بسته یلدایی در شب یلدا تهیه و در بین اقشار نیازمند استان توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار