فرمانده سپاه کربلا:

وابستگان سپاه پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت هستند

ساری-فرمانده سپاه کربلا وابستگان سپاه را پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت دانست و گفت:بخشی از مجاهدت، ایثارگری در اجرای ماموریت‌های وابستگان سپاه به خاطر از خودگذشتگی و صبر همسران است.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۹۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بعدازظهر امروز در آئین تجلیل از وابستگان سال ۱۴۰۱ سپاه کربلا ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، با اشاره به  برنامه ریزی ها در کانون وابستگان سپاه ،گفت: مشکلاتی که در مسئله وابستگان وجود دارد، در تلاش هستیم تا این مشکلات حل شود.

سردار مسلمی افزود:با توجه  به جلساتی که در تهران داشتیم برخی از مشکلات وابستگان سپاه حل شده است، افزود:وابستگان سپاه پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت هستند.

خبر

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با قدردانی ویژه از زحمات همسران وابستگان سپاه ،خاطرنشان کرد: بخشی از مجاهدت ،ایثارگری در  اجرای ماموریت های وابستگان سپاه به خاطر از خودگذشتگی و صبر این همسران است.

سردار مسلمی با بیان اینکه صبر و ایثار همسران وابستگان سپاه مثال زدنی است، افزود: همسرپاسدار با فداکاری محیط آرامی را برای خانواده فراهم کند تا همکار پاسدار به درستی ماموریت خود را با کیفیت انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار