ارسال حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه نامه ای به سردار دل ها

دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه ای به سردار دل ها گفت: حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که علیرغم اینکه این مسابقه استانی بود، حدود 300 اثر ارسالی از استان های دیگر بودند.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۴۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی شریعتی، دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه ای به سردار دل ها امروز در آئین اختتامیه این مسابقه که در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه این مسابقه، متعلق به ملی ترین، مردمی ترین و مکتبی ترین شخصیت زمان حاضر یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی است، گفت: فراخوان این مسابقه حدود دو ماه پیش منتشر شد.

ارسال حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه نامه ای به سردار دل ها

وی با اشاره به مشارکت نهادهای فرهنگی مختلف در برگزاری این مسابقه، از ارسال حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه نامه ای به سردار دل ها خبر داد و بیان کرد: حوزه جغرافیایی برگزاری این مسابقه استان البرز بود اما حدود 300 اثر از سایر استان ها ارسال شد که یک پیام تقدیر و تشکر برای این افراد ارسال کردیم و وعده دادیم که سال آینده این رویداد فرهنگی در حوزه کشوری برگزار شود.

دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه ای به سردار دل ها با اشاره به ارسال حدود 650 اثر در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از استان البرز به دبیرخانه مسابقه مطرح کرد: پس از داوری آثار ارسالی، 65 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که دو اثر متعلق به اتباع است. این آثار، دلنوشته های زیبا، احساسی، بدیع، فاخر و سراسر عشق بودند که با خواندن بسیاری از آن ها اشک ریختیم و افسوس خوردیم که حاج قاسم در میان ما نیست.

شریعتی با بیان اینکه حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز قول داده اند که مجموعه آثار برگزیده را در قالب کتابی به عنوان یادبود و یادگاری از این رویداد فرهنگی به چاپ برسانند، ضمن قدردانی از همه نهادهای فرهنگی مشارکت کننده در این رویداد استانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به ما توصیه کرد که جمهوری اسلامی ایران، حرم است و باید قدر آن را بدانیم و اجازه ندهیم دشمنان به آن تجاوز کنند. امید است خداوند این ملت، مملکت و رهبر معظم انقلاب را از جمیع بلایا حفظ و درجه شهدا را متعالی کند.  

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها