خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری یک نفر به اتهام کلاهبرداری به مبلغ بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۵۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ملایر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنان با ایجاد شرکت‌های کاغذی و صوری بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی مدارک و مستندات شاکیان، با شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی متهمه را که اهل شهرستان ملایر و ساکن تهران بود شناسایی و بعد از حضور در شهرستان ملایر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمه که در مواجهه با مدارک و مستندات چاره‌ای جز اعتراف نداشت به بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از بیش از ۸۰ نفر با شیوه و شگرد ایجاد شرکت‌های صوری و کاغذی و وعده سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت سود‌های هنگفت به شاکیان  اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست هرگز فریب افراد شیادی که با عناوین مختلف و با وعده‌های دروغین و غیر قانونی قصد کلاهبرداری و دریافت مبالغ هنگفت از شما را دارند نخورده و در صورت برخورد با این گونه افراد سریعاً موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات