خبرهای داغ:
کارشناس مسایل مذهبی سیاسی؛

حاج قاسم به وعده های الهی یقین داشت

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اردل به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به وعده های الهی یقین داشت.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۸۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عینعلی علی پور با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گرامیداشت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به خبرنگار ما گفت: رئیس‌جمهور منفور، خبیث و جنایتکار آمریکا در سیزدهم دیماه دستور ترور بزرگ مردی را صادر کرد که بسیاری از مردم مظلوم منطقه از جمله لبنان، سوریه، عراق افغانستان و یمن، احساس آزادگی و حمایت این بزرگ مرد را چشیده‌ و توانسته‌اند از یوغ استکبار حهانی رها شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل ادامه داد: ترور و شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی دیگر از جنایت‌های شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران اسلامی است، که نه تنها مردم کشورمان بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان را در غمی بزرگ فرو برد.

کارشناس مسایل مذهبی سیاسی افزود: سردار دلها، آزاد مردی که از جوانی در میدان‌های نبرد حق علیه باطل همواره لباس مجاهدت را به تن داشت، مبارزی که در دوران جوانی عملیات‌های تأثیرگذاری را علیه رژیم بعث عراق انجام داد و نیز جنوب شرق کشور را از لوث وجود اشرار و گروهک‌های تروریستی مسلح پاکسازی کرد و طعم زندگی آسوده و بی‌دغدغه را به مردم آن منطقه چشاند.

 وی، با تلاوت "وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ" گفت: خداوند در آیه ۶۹ سوره مبارکه عنکبوت می فرمایند "کسانی که در راه ما جهاد وتلاش می کنند خدواند راههای هدایت خودرا به سوی آنها باز می کند و همواره خداوند با نیکوکاران است".

حجت الاسلام عینعلی علی پور ادامه داد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصداق کامل آیه ۶۹ سوره شریفه عنکبوت است هم مجاهدت و تلاش فراوان داشت بیش از چهل سال و هم مجاهدتش برای رضای الهی بود،  حاج قاسم در این چهل سالی هر قدمی که برمی داشت موفق می شد چون خداوند قول داده که راههای هدایت را برای امثال حاج قاسم باز کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل افزود: سردار دلها سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به وعده های الهی یقین داشت و باز علت محبوبیت ایشان به مضمون آیه شریفه۹۶ سوره مریم"إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا" است که می فرماید "همانا آنان که به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خدای رحمان آنها را (در نظر خلق و حق) محبوب می‌گرداند".

وی ، ادامه داد: به خاطر ایمان و عمل صالح حاج قاسم،خداوند محبت او را به دل مردمان انداخت و حتی کسانی که حاج قاسم را ندیدند و حتی کودکان حاج قاسم را عاشقانه دوست دارند،همه ماها حاج قاسم را دوست داریم و در ایام سالروز شهادتش از خداوند میخواهیم که توفیق بدهد مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم.

ارسال نظرات