رئیس هیئت کشتی بسیج کشور در گفتگو با بسیج:

کار پهلوانان کشتی در میدان‌های بین المللی همانند مقاومت رزمندگان دفاع مقدس است

ساری- رئیس هیئت کشتی بسیج کشور گفت: کار پهلوانان و نام آوران کشتی در میدان‌های بین المللی همانند مقاومت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۰۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور عصر دوشنبه با تعدادی از قهرمانان نامی کشتی جهان از جمله جهان پهلوان حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی و امیرحسین و محمد صادق فیروزپوردر مازندران دیدار کرد.

کار پهلوانان کشتی در میدان‌های بین المللی همانند مقاومت رزمندگان است

سردار مسلمی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار بسیج، با بیان این مطلب که  کار پهلوانان و نام آوران کشتی در میدان‌های بین المللی همانند مقاومت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس به شمار می‌رود، گفت: کار پهلوانان کشتی مثل جهاد است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه  ورزشکاران و نام آوران در صحنه‌های کشتی با همه وجود در صدد هستند عزت، شکوه و قدرت ایران اسلامی را با بالابردن پرچم نشان دهند،خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر دشمنان سعی کردند عزت و عظمت پرچم مقدس ایران اسلامی را زیر سوال برند درحالی که پهاوانان کشتی تلاش می کنند تا پرچم ایران اسلامی را بربام جهان به اهتزاز در بیاورند.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با قدردانی از خانواده پهلوانان در تربیت و پرورش چنین نام آورانی تاکید کرد: نسل جوانان باید از پهلوانانی نظیر حسن یزدانی یاد بگیرند و باید الگو‌های پهلوانی را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها