خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

همدان-سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۶۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین (ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سیزدهم دی ماه، سالروز عروج آسمانی مردی است که در راه حفظ آرمان‌های مقدس انقلاب و معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مسیر ولایتمداری ناب و سرسپردگی به نایب برحق امام زمان(عج)، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای، بشکوه زیستن و چگونه بودن را مضمون فاخر و بلندمرتبه‌ای کرد و از مردانگی، غیرت و جاودانگی، قصیده فاخر و باشکوهی آفرید که تا همیشه تاریخ، بر زبان شیفتگان آئین رادی و معرفت، مترنم خواهد ماند و زمزمه خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: «دشمن شناسی» و «ولایتمداری» دو رکن اصلی مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود. بدون شک دل سپردگان این مکتب مقدس در سایه شناخت ماهیت و حربه‌های دشمنان و پیروی از ولایت فقیه، مسیر نورانی حاج قاسم را تا پیروزی نهایی بر باطل ادامه می‌دهند. خون پاک و دعای شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای مقاومت در این مسیر بدرقه پیروان راه حق خواهد بود

در این بیانیه آمده است: بی‌تردید آنچه فراتر از نقش آفرینی‌های شهید سلیمانی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری منجر به محبوبیت جهانی او شد در حقیقت عنصر اخلاص، صداقت و معنویت‌گرایی آن شهید تاریخ‌ساز بود که ورای معادلات مادی، دنیوی، محور سربلندی و پیروزی مدافعان‌حرم بر فتنه صهیونیستی-‌امریکایی دهه اخیر در غرب آسیا را رقم زد.

همچنین این بیانیه می‌افزاید: سردار شهید سلیمانی در چارچوب سیاست های راهبردی جمهوری اسلامی ایران برای استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی، در بهترین تراز، ایفای نقش نمود و اقدامات موثری در مقابله با تروریسم بین‌المللی و گروه‌های تروریستی در منطقه انجام داد، از همین رو این شهید جاودان لقب پرافتخار جان فدا، قهرمان بین‌المللی مقابله با تروریسم و سردار صلح را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات