مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

محفل شعر «عقیق سرخ» برگزار شد

ساری-مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا از اجرای ویژه برنامه‌های هنری به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج «قاسم سلیمانی» در سطح شهرهای استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۸۰۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

محفل شعر «عقیق سرخ» برگزار شد

خبرگزاری بسیج،حمیدرضا هراسانی  صبج امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها،  از اجرای برنامه‌های هنری به مناسبت سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح کانون بسیج هنرمندان شهرستان‌ها خبر داد و گفت: اجرای سرود، تئاتر خیابانی و محفل شعر «عقیق سرخ» از جمله آنهاست.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا ، با اشاره به برگزاری محفل شعر «عقیق سرخ» افزود:  این برنامه با شعرخوانی شاعران مازندران در اداره کل پست استان برگزار شد.

هراسانی در ادامه ادای دین هنرمندان به قهرمان ملی حاج «قاسم سلیمانی» به زبان شعر، را یک وظیفه دانست و خاطرنشان کرد: آشنایی با مکتب حاج قاسم و آشنایی هنرمندان و عموم مردم با اخلاص، نبوغ جنگی، روحیه سلحشوری و شهادت طلبی، ارادت به ولایت فقیه و ائمه اطهار، سختکوشی و فرامرزی بودن، روحیه انقلابی و مردمی بودن حاج قاسم را باید به زبان هنر به مردم انتقال داد.

به گفته مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا برنامه‌های سومین سالگرد شهادت حاج «قاسم» در سطح ۲۰ شهرستان برگزار می‌شود و محفل شعر، تئاترخیابانی، سرودپاتوقی، نقالی، نقاشی گروهی از چهره مبارک حاج قاسم و خوشنویسی وصیت‌نامه حاج قاسم از جمله آنهاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار