یاد و خاطره شهید سلیمانی در دلها جاویدان و ماندگار است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت:یاد و خاطره شهید سلیمانی هیچگاه از دل‌ ملت ایران بیرون نخواهد رفت و در دلها جاویدان و ماندگار است.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۰۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

یاد و خاطره شهید سلیمانی در دلها جاویدان و ماندگار است

حجت الاسلام محمد باقر ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امروز نه تنها ملت ایران، بلکه همه مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان داغدار از دست دادن این شهید بزرگوار هستند، اظهار داشت:امروز مردم شاهد خدمات، جهاد و فداکاری‌های شهید سلیمانی هستند اما انتظار می رود اقدامات و کارهای عظیم بیشتر تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات و از خودگذشتگی حاج قاسم سلیمانی در راستای تامین امنیت کشور و منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان فراموش نشدنی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده با تاکید بر اینکه یاد و نام این شهید بزرگوار هیچگاه از دل‌ ملت ایران بیرون نخواهد رفت و ماندگار شده است، افزود:شهادت سردار سلیمانی در تاریخ بزرگترین جنایتی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

حجت‌الاسلام ذوالقدری خاطر نشان کرد :جوانان عزیز ایران پیرو و عاشق راه سردار سلیمانی هستند و انشالله دهها سردار سلیمانی در ایران اسلامی رشد و پرورش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: جای خالی سردار سلیمانی به راحتی پر نمی‌شود چراکه او نه تنها یک فرمانده جنگی و طراح عملیات های بزرگ بود بلکه یک سیاستمدار و استراتژیست بی نظیر و با استعدادی بود.

حجت الاسلام ذوالقدری ادامه داد: شهید سلیمانی همواره برای ملت‌های مظلوم و امنیت کشورهای منطقه تلاش کرد و امروز همه مسلمانان و آزادگان جهان داغدار او هستند.

وی با اشاره به حضور شجاعانه سردار سلیمانی در مبارزه با تروریست‌های داعش و دفاع از حریم اهل بیت(ع) گفت: جایگاه و اقدامات او برای تاریخ ما فراموش نشدنی است و سردار سلیمانی جاودانه تاریخ ایران خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده حق ملت ایران در خونخواهی و انتقام خون سردار سلیمانی را حقی به جا و حتمی دانست و اظهار داشت: انتقام خون شهید سلیمانی آن روزی ستانده می‌شود که ببینیم با ادامه مجاهدت‌ها دست خبیث آمریکا برای همیشه از منطقه کوتاه شده است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم ، تاکید کرد: ملت ایران با حضور پر شور خود در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت خود به این شهید بزرگوار را به نمایش گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خدابنده افزود: دشمنان ملت ایران از اقدامات و برنامه‌ریزی های سردار سلیمانی در مسیر توسعه ثبات و امنیت منطقه بسیار عصبانی بودند چرا که با درایت او برنامه ریزی و توطئه دشمنان خیلی زود برملا می شد و به همین دلیل او را مظلومانه و با خباثت به شهادت رساندند. 

ارسال نظرات