بخشدار منطقه بزمان:

روح شهید سلیمانی در کنار ما حضور دارد/ امروز هر یک از جوانان ما یک حاج قاسم سلیمانی شده اند

محمد فرح منش گفت: هر گاه یک سردار یا یک سربازی به مقام والای شهادت نائل می آید پرچم راه او هیچ گاه به زمین نخواهد افتاد و راه آنها همواره ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۶۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان ایرانشهر/سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت حوزه مقاومت بسیج ام ابیها و با حضور بخشدار،شهردار،ائمه جمعه و جماعت ،فرمانده انتظامی و بسیجیان در مسجد شهید سید یاسین سجادی در منطقه بزمان شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

 محمد فرح منش بخشدار منطقه بزمان در این مراسم گفت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی راه این شهید گرانقدر همچنان ادامه داشته و خواهد داشت.

وی افزود: کِشتی انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته طوفان ها و حوادث بسیاری را پشت سر گذاشته است اما هر بار با قدرت و سرافراز تر از قبل به این مسیر ادامه داده ایم.

مهندس فرح منش بیان کرد: امروز گرچه جسم حاج قاسم سلیمانی در زمین آرامیده است اما روح این شهید گرانقدر در کنار ما حضور دارد، باید گفت که هر گاه یک سردار یا یک سربازی به مقام والای شهادت نائل می آید پرچم راه او هیچ گاه به زمین نخواهد افتاد و راه آنها همواره ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی ما از هر بحران یک حماسه ساخته ایم گفت: پس از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی امروز هر یک از جوانان ما یک حاج قاسم سلیمانی شده اند و راه این بزرگوار ادامه خواهد داشت

فرح منش اظهار کرد: بصیرت و آگاهی سردار سلیمانی باعث شد که راه را گم نکند و همگام و همراه با آرمان های انقلاب و نظام قدم بردارد و حرکت کند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حاج قاسم یک مکتب است و این مکتب باید حفظ شود. فروتنی، اخلاص، تواضع، ولایت مداری، بینش و معرفت، خدامحوری، جایگاه وی را جایگاهی ارزنده و برازنده کرده بود.

فرح منش با بیان اینکه امروز کارهایی برای ادامه راه حاج قاسم انجام شده است که البته کافی نیست. گفت: حاج قاسم با تمام معرفتی که داشت توانست در دل مردم جا بگیرد و قطعا ویژگی های وی منحصر به فرد است.

فرح منش در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: متاسفانه ما از یک مسئله در مورد حاج قاسم غفلت کرده ایم و آن، اندیشمند بودن وی است و بدون اینکه به دنبال مدرک باشد تمام مرزهای نظامی دنیا را با استعداد و توانمندی اش درنوردیده بود و باید بر این بعد شخصیتی وی بسیار کار شود.

ارسال نظرات