همزمان با دهه بصیرت و مقاومت؛

برگزاری همایش بزرگ بصیرتی خواهرا ن بسیجی ناحیه مقداد مشهد

همایش بزرگ بصیرتی خواهران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج مقداد مشهد به همت حوزه هفت ریحانه النبی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مجتمع فرهنگی امیرالمومنین علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۲۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همایش بصیرتی ویژه خواهران بسیجی به همت حوزه هفت ریحانه النبی همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مجتمع فرهنگی امیرالمومنین علیه السلام با حضور سرهنگ پاسدار قوی پنجه فرمانده ناحیه برگزار گردید.

در این همایش کارشناس مسائل سیاسی  با گردمیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش خاطرنشان کرد: اسلام انقلابی، رهبری و ولایتمداری و مردم داری؛ سه رکن مهم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

استاد موسوی گفت: رکن دوم که رهبری و ولایت مداری است بدان معناست که هیچ جامعه ای بدون رهبری راه به جایی نمی‌برد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) به عمار که فرمودند:ای عمار! اگر روزی دیدی علی از مسیری می رود و مردم از راه دیگر، تو از راهی که علی می رود برو. سردار گفت؛ اگر تمام علمای اسلام در سمتی باشند و امام خامنه ای در سمت دیگر باشد من در آن سمت قرار می‌گیرم که ایشان باشند.

وی با اشاره به رکن سوم که مردم داری است افزود: مردم انرژی هسته ای ما هستند؛ هیچ نظامی بدون حضور و پشتوانه مردم نمی تواند دوام بیاورد زبان حاج قاسم زبان محبت و خدمت و نوکری بود لذا باید زبان خدمت داشته باشیم.

گفتنی است این مراسم با اجرای گروه همخوانی و مدیحه مرثیه سرایی و ذکر توسل به شهدا و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پایان پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار